اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۸۴۵

نصرتی: به عنوان بزرگتر تیم باید محکم بازی می‌کردم

نصرتی: به عنوان بزرگتر تیم باید محکم بازی می‌کردم
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: به عنوان بزرگتر تیم باید محکم‌ بازی می‌کردم و برخورد در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است.
۲۲:۰۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد نصرتی در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس آماده‌ترین و بهترین تیم لیگ ایران است. به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم امتیاز با ارزشی از پرسپولیس گرفتیم.با حضور کادر فنی و کادر مالکیتی و مدیریتی جدید نوید روزهای خوبی را به نفت می‌دهند.

وی در مورد درگیری با شجاع خلیل‌زاده گفت: او از آماده‌ترین مدافعان لیگ است و یار من تو من بود خلیل‌زاده برای ضربات گل جلو می‌آید و نباید توقع داشته باشد من او را راهنمایی کنم تا گل بزند مجبورم که محکم بازی کنم.

مدافع نفت تهران در مورد اینکه خلیل‌زاده دست او را رد کرد، اظهار داشت: بله، فوتبال همین است او بازیکن خوبی است و این برخوردها اجتناب‌ناپذیر است او یار من تو من، من بود و باید به عنوان بازیکن بزرگتر تیم محکم کار می‌کردم اوضاع نفت بسیار وخیم است و ما باید با قدرت کار کنیم تا خدای ناکرده سقوط نکنیم.

نصرتی در رابطه با آینده نفت گفت: تغییرات تیم مثبت بوده است به ما اگر نگاه کنید می‌بینید شکل ظاهری تیم عوض شده و لباس‌های بازیکنان نظم و ترتیب پیدا کرده است باید کمک کنیم تا این سهمیه در تهران بماند مردم تهران باید کمک کنند چرا که این سهمیه برای تهران است. تا به الان ۲۵ درصد پول‌مان را دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین