اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۷۸۲
حرکات ناشایست معبودی به سمت هواداران سپیدرود
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در جریان دیدار تیمش با سپیدرود چندین بار حرکات ناشایستی را به سمت هواداران تیم میزبان نشان داد.
۱۵:۴۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز پیگیری شد. این مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت و از ساعت 15 آغاز شد که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود گسترش فولاد تبریز خاتمه پیدا کرد.

* عزیز معبودی بازیکن اسبق ملوان به سمت هواداران سپیدرود با دست خود حرکتی ناشایست انجام داد. این بازیکن پس از گل اول تیمش با شادی غیرمتعارف باعث شد هواداران سپیدرود به او اعتراض کنند.

* بیش از 5 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که تا اواخر نیمه اول برتعداد آنها افزوده هم شد. به نوعی استقبال هواداران برای این مسابقه چشم‌گیر است.

* اینترنت ورزشگاه همچنان کند است و خبرنگاران برای ارسال اخبار مجبور هستند تا از اینترنت شخصی استفاده کنند که آن هم گاهی قطع می‌شود.

* دوربین صدا و سیما جلوی جایگاه خبرنگارا مستقر است و اصحاب رسانه قسمت‌هایی از زمین را نمی‌بینند.

* یکی از نکات جالب بازی این بود که 3 همبازی علی کریمی در تیم استیل آذین یعنی مهدوی، غلامی و کعبی امروز در ترکیب اصلی سپیدرود حضور پیدا کردند.

* پیراهن سپیدرود دوباره به دوران پیش از حضور بیات برگشته و هیچ تبلیغی روی پیراهن بازیکنان نیست. در دوران حضور بیات تبلیغ یک برند لاستیک روی پیراهن نوشته می‌شد.

* هادی تامینی از اعضای کادرفنی قبلی سپیدرود در جایگاه ویژه حضور دارد.

* اسکوربورد ورزشگاه از دقیقه 26 بازی از کار افتاد!

* یکی از حاشیه‌های جالب بازی این بود که حسین عسگری در جایگاه ویژه روی صندلی خوابیده بود که پس از به ثمر رسیدن گل دوم تبریزی‌ها او هم از خواب پرید!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین