اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۵۶
فروزان از لحاظ تاکتیک‌پذیری به درد سیاه‌جامگان نمی‌خورد

کاظمی: سیاه‌جامگان نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی مقابل سایپا دارد

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم 3 امتیاز بازی مقابل سایپا را به دست آوریم چرا که به این 3 امتیاز نیاز مبرمی داریم.
۱۸:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرهاد کاظمی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان مقابل سایپا تهران اظهار داشت: با توجه به روند بسیار خوبی که در بازی مقابل فولاد خوزستان ارائه کردیم به این نتیجه رسیده‌ایم که بازیکنانم از لحاظ تاکتیکی و فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

وی افزود: ما در بازی فردا مقابل سایپا سعی می‌کنیم که سوار بر بازی شویم چرا که به این 3 امتیاز نیاز مبرمی داریم و با توجه به شناختی که از تیم سایپا دارم امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در رابطه با محرومین و مصدومین خود در مقابل سایپا گفت: خوشبختانه در بازی فردا هیچ بازیکن مصدومی نداریم و تنها احمد کامدار به سبب 3 اخطاره بودن در ترکیب فردا حضور ندارد.

کاظمی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در رابطه با آخرین وضعیت محسن فروزان توضیح  دهید، گفت: به واقع دوست نداشتم که در مورد این موضوع صحبت کنم چرا که پس از بازی در اهواز تمامی صحبت‌هایم را بیان کردم اما باز هم می‌گویم که محسن دروازه‌بانی است که از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد اما به استراتژی تیم ما نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: به صراحت باید گفت که ما قائل به فرد نیستیم و باید گفت که مقداری این سوال تنش‌زا است، چرا که اگر استراتژی وی به تیم ما بخورد به طور قطع از محسن استفاده می‌کنم و دلیلی ندارد در تیمی همچون سیاه‌جامگان ما به شخص تکیه کنیم چرا که سیاست باشگاه به این شکل نیست.

 سرمربی تیم سیاه‌جامگان با بیان اینکه محسن فروزان از لحاظ تاکتیک‌پذیری به ما نمی‌خورد، گفت: هر مربی دارای یک استراتژی تاکتیکی خاص است و بر این اساس شرایط استراتژیک و تاکتیکی در اول فصل بسته می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: به صراحت می‌گویم که برخی از کسانی که هم‌اکنون در تیم ما بازی می‌کنند کسانی نیستند که بتوانند بار تیم را به دوش بکشند بنابراین تا 10 روز دیگر 2 بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می‌شود که در همین راستا قرار است چند بازیکن در نیم‌فصل و بنا بر عشقی که به سیاه‌جامگان دارند در ترکیب ما حضور یابند.

وی در رابطه با ایمان موسوی بازیکن مازاد خریداری شده ابتدای فصل گفت: شاید ایمان موسوی در تعطیلات اخیر به ما اضافه شود اما با توجه به اینکه ایمان 3 سال از دور مسابقات دور بوده است باید بتواند با شرایط تیم ما کنار بیاید و ایمانی باشد که به تاکتیکش ایمان داشته باشیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین