اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۱۷
تیم ما به موقع دفاع و به موقع حمله می‌کند
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: من توسط باشگاه گسترش فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم و این تیم به گردن من حق دارد.
۱۵:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-داریوش شجاعیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود گسترش فولاد به دلیل تفکرات محافظه‌کارانه فراز کمالوند دفاعی بازی می‌کندگفت: من اصلاً این موضوع را قبول ندارم که فقط به فکر دفاع هستیم. الان تیم‌های مطرح دنیا هم ممکن است در مقاطعی از بازی دفاع کنند و این چیز عجیبی نیست. هر تیمی راهکار خودش را دارد، ولی قرار نیست وقتی ما وارد زمین می‌شویم فقط به دفاع کردن فکر کنیم. من این موضوع را قبول ندارم، چون تیم ما به موقع دفاع و به موقع حمله می‌کند. ما برد را بیشتر از مساوی دوست داریم.

وی در خصوص سه تساوی اخیر گسترش فولاد در لیگ برتر خاطر نشان کرد: قبول دارم که از لحاظ گرفتن امتیاز در این سه هفته به آنچه که می‌خواستیم نرسیدیم، البته باید بگویم که در 10 هفته گذشته در هفت بازی میهمان بودیم. با این حال گرفتن 14 امتیاز نمی‌تواند بد باشد. این در حالی است که خیلی از تیم‌ها قرعه بهتری نسبت به ما داشتند، ولی در نتیجه‌گیری موفق نبودند. امیدوارم با برتری مقابل پدیده مشهد وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

شجاعیان در مورد اینکه برخی معتقدند بعد از حضور در برنامه 90 اُفت کرده است، گفت: در ابتدای لیگ کسی مرا نمی‌شناخت، ولی حضور من در برنامه 90 این موضوع را تغییر داد و الان حریفان بیشتر مرا می‌شناسند. به عقیده من رفتن به برنامه 90 کار مرا سخت کرد. در هر بازی برای من یار مستقیم می‌گذارند، ولی امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

مهاجم گسترش فولاد در مورد اینکه آیا امکان دارد فصل آینده به یک تیم بزرگ‌تر برود، گفت: من یک فصل دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارم و چیزی از الان قابل پیش‌بینی نیست. باید ببینیم تا پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، البته این را بگویم که من توسط گسترش فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم و این تیم به گردن من حق دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین