اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۱۵۰
یک آمار عجیب از محسن مسلمان  راحت می‌شود یا نه؟
همانطور كه برانكو ايوانكوويچ قبلا اعلام كرده بود، بشار رسن پس از مسابقات هفته هفدهم ايران را ترك كرد تا به اردوي تيم ملي اميد عراق بپيوندد.
۱۱:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

همانطور كه برانكو ايوانكوويچ قبلا اعلام كرده بود، بشار رسن پس از مسابقات هفته هفدهم ايران را ترك كرد تا به اردوي تيم ملي اميد عراق بپيوندد. مسلما اين خبر زياد براي هواداران پرسپوليس خوشايند نيست؛ به‌خصوص كه شايد مدت زمان دوري رسن از پرسپوليس به يك ماه هم برسد. با اين حال حداقل حسن اين تصميم آن است كه اصلي‌ترين گزينه جانشيني محسن مسلمان در ميانه‌هاي نيمه دوم چند هفته‌اي غايب خواهد بود و شايد اين مساله كمك كند تا مهندس پرسپوليسي‌ها پس از مدتها يك بازي كامل در تركيب تيمش به ميدان برود. مسلمان اگرچه با اختلاف بهترين گلساز ليگ هفدهم بوده، اما تقريبا در تمام مسابقات اين فصل، به شكل ناقص بازي كرده است. محسن تنها در مسابقه هفته‌هاي سوم و چهارم برابر تفت تهران و سياه‌جامگان 90دقيقه بازي كرد. بنابراين او از روز 25مرداد كه 138روز از آن مي‌گذرد، ديگر هرگز نتوانسته 90دقيقه بازي كامل براي تيمش انجام بدهد.

 

 

مسلمان هفت بار با بشار تعويض شده

مسلمان در ليگ امسال معمولا بازيكن فيكس بوده و اواسط نيمه دوم تعويض شده، اما در برهه‌اي هم در ميانه‌هاي نيم‌فصل اول خودش به عنوان بازيكن جانشين به ميدان مي‌رفت. مسلمان هفته اول در بازي با فولاد جاي خودش را به كمال كاميابي‌نيا داد و هفته دوم سيامك نعمتي جاي او را گرفت. محسن در هفته‌هاي سوم و چهارم فيكس بود، اما هفته پنجم برابر گسترش‌فولاد در نيمه دوم به ميدان رفت. هفته ششم و در بازي با پيكان هم اين رويه ادامه يافت و مسلمان كه به خاطر فشردگي مسابقات در تركيب اصلي غايب بود، نيمه دوم جاي سيامك نعمتي را گرفت. در مسابقه هفته هفتم برابر سپاهان، براي اولين بار تعويض سنتي سرخ‌ها شكل گرفت و مسلمان جاي خودش را به بشار رسن داد. در ديدار هفته هشتم با نفت آبادان كه به تعويق افتاد و اخيرا برگزار شد، مسلمان بار ديگر جاي خودش را به رسن داد. در هفته نهم مقابل استقلال خوزستان، برانكو رسن را به جاي منشا به زمين فرستاد، اما اين مانع از تعويض مسلمان نشد و محسن هم اواخر بازي جاي خودش را به علوان‌زاده داد. داربي تهران در هفته دهم با روزهاي حاشيه‌سازي مسلمان در ماجراي قليان‌كشي مصادف شد، بنابراين او بيرون نشست و بشار فيكس شد، هرچند در نيمه دوم محسن جاي رسن را گرفت! عين همين تعويض در هفته يازدهم مقابل سايپا و هفته دوازدهم برابر پديده هم تكرار شد. بعد از آن بشار آسيب ديد و مسلمان فيكس شد، هرچند روند تعويض شدن‌هاي مهندس ادامه يافت. هفته سيزدهم برابر پارس جنوبي او جاي خودش را به شايان مصلح داد كه تك گل بازي را زد، هفته چهاردهم نيز در ديدار با ذوب‌آهن، فرشاد احمدزاده جاي او را گرفت. هفته پانزدهم مقابل سپيدرود مسلمان در آخرين دقايق جاي خودش را به مصلح داد و در هفته‌‎هاي شانزدهم و هفدهم نيز تعويض او با بشار رسن تكرار شد. به اين ترتيب مسلمان از مجموع 17بازي پرسپوليس در 15بازي تعويض شده كه 7بار آن جانشيني با بشار رسن بوده است!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس مسلمان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین