اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۰۵۰

برانکو در قلعه‌ی کارلوس کی‌روش+عکس

برانکو در قلعه‌ی کارلوس کی‌روش+عکس
پرسپولیس امروز اولین تمرین خود در زمین پژوهشگاه نفت را که پیش از این محل تمرین تیم ملی بود، پشت سر گذاشت.
۱۹:۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|
سرمربی پرسپولیس بعد از یک جلسه مرخصی به شاگردانش از امروز تمریناتش را در محل جدید برگزار کرد. آن‌ها که بعد از مشکلات موجود برای آماده سازی مجموعه درفشی فر، در طول این فصل در استادیوم شهید کاظمی و مجموعه خیریه عمل تمرینات خود را پشت سر می‌گذاشتند، اینبار با هماهنگی صورت گرفته راهی زمین پژوهشگاه نفت شدند. جایی که پیش از این در اختیار کارلوس کی‌روش و شاگردانش در تیم ملی قرار داشت. زمینی که سرمربی موفق تیم ملی بار‌ها درباره آن صحبت کرده بود و از شرایط سخت آماده‌سازی در زمینی با مساحت ۶۰ متر سخن گفته بود.

برانکو ایوانکوویچ نیز که در طول فصول اخیر نتایج خوبی به همراه پرسپولیس کسب کرده، اینبار به قلعه آماده سازی تیم کی‌روش برای حضور در جام جهانی رفته و سرخپوشان را در این زمین تمرین داده است. از این حیث می‌توان گفت که او بنا بر خواسته کی‌روش که اعلام کرده بود ملی‌پوش یک روز و اندی در هفته در اختیار تیم ملی قرار گیرند، تنها به یک بخش از صحبت آن‌ها توجه کرده و تنها بازیکنان را با سرپرستی خودش در محل تمرین تیم ملی حاضر کرده است.


برانکو و کی‌روش که طی مدت اخیر رابطه سردی با یکدیگر داشته‌اند با توجه به فشردگی دیدار‌های پرسپولیس و برنامه اردوی تیم ملی همچنان راهکاری برای نزدیک شدن به یکدیگر به دست نیاورده‌اند.
برانکو در قلعه‌ی کارلوس کی‌روش+عکسبرانکو در قلعه‌ی کارلوس کی‌روش+عکس
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین