اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۰۵
لیاقت نفت حضور در رتبه‌های پایین جدول نیست

ویسی: بازیکنان ما خطرناک هستند و ممکن است به انحراف تاکتیکی کشیده شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که بازیکنانش به دلیل جوانی ممکن است به انحراف تاکتیکی کشیده شوند.
۱۵:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی بسیار حساسی با نفت داریم که اگر این بازی تحت تأثیر دیدار استقلال و پرسپولیس قرار نگیرد که تمام کشور را تحت الشعاع قرار داده، یکی از زیباترین بازی‌های هفته خواهد بود. این بازی برای هر دو تیم حساس است و با توجه به اینکه استقلال خوزستان و نفت تهاجمی و جوانمردانه بازی می‌کنند می‌تواند بازی بسیار خوبی باشد.

وی افزود: ما با توجه به روندی که داشتیم به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خواهیم بود تا بتوانیم در بالای جدول بمانیم و مطمئناً نفت هم می‌خواهد از پایین جدول فاصله بگیرد، تیمی که لیاقتش حضور در پایین جدول نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا تیمش به روند روبه‌رشد خود ادامه خواهد داد یا این عملکرد آبی‌های خوزستانی موقتی است، گفت: تیمی که 10 هفته در بالای جدول بوده و یک سوم بازی‌ها را به این شکل پشت سر گذاشته است، لیاقت این را دارد که باز هم در بالای جدول باشد. استراتژی تیم ما حضور در نیمه بالای جدول است که اکنون از این هدف‌مان بالاتر هستیم و تلاش می‌کنیم آن را حفظ کنیم و بهبود ببخشیم. بچه‌های ما نیز انرژی زیادی می‌گذارند و تلاش‌شان بسیار بالاست. آنها جوان و جویای نام هستند، اما بسیار خطرناک به نظر می‌رسند، چرا که می‌ترسم درگیر غرور و حاشیه شوند و از نظر فنی و تاکتیکی به انحراف کشیده شوند.

ویسی درباره اردوی تیمش در تعطیلات لیگ گفت: ما به این دلیل که در نیم‌فصل تعطیلاتی نخواهیم داشت، اردوی هفت روزه‌ای از 13 تا 20 آبان در دبی برپا می‌کنیم. در این اردو دو سه بازی دوستانه هم انجام خواهیم داد که به احتمال زیاد یکی از بازی‌های ما با تیم امید خواهد بود.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: ما خنیفر را به طور کامل در این فصل از دست دادیم و او باید عمل جراحی انجام دهد. متأسفانه جان‌فزا و آشوبی نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند و از لیست ما خارج شدند و آنها را در بازی با نفت در اختیار نداریم، البته خنیفر را از لیست‌مان خارج نخواهیم کرد، چون او کاپیتان تیم ماست و ما پشتش می‌ایستیم. امیدوارم خنیفر عمل موفقی هم داشته باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین