اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۴۸۵
خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم
سرمربی تیم فوتبال خوزستان، گفت: خدا را شکر می‌کنم بابت پیروزی که مقابل نفت به دست آوردیم امیدوارم همین روند را ادامه دهیم که شرایطمان در جدول بهتر شود.
۱۹:۲۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل نفت تهران، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی خوبی مقابل پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ داشتیم یک مقدار بچه‌ها از لحاظ بدنی خسته بودند و شرایط خوبی را نداشتند ضمن اینکه یک مقدار بلاتکلیف بودیم چرا که مشخص نبود که این بازی برگزار خواهد شد یا خیر.

با این حال بازی خوبی را مقابل نفت تهران انجام دادیم با توجه به اینکه تیم نفت شرایط خوبی نداشت اما خوب بازی کرد، موقعیت‌هایی را روی دروازه ما به وجود آورد و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص گلزنی حسن بیت‌سعید نیز گفت: خدا را شکر می‌کنیم بیت‌سعید روز به روز شرایط خوبی را به دست آورده امیدوارم همین روند را ادامه بدهد چرا که با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کند و به دنبال این است که به شرایط خوب خودش برگردد. در بازی قبلی مقابل پرسپولیس توانست پاس گل بدهد و در این بازی هم دو گل برای ما به ثمر رساند. مطمئناً اگر حسن بیت‌سعید در این بازی آرامش داشت به خاطر این است که بچه‌های تیم استقبال خوبی از حسن بیت‌سعید کردند و به این بازیکن  انرژی و انگیزه دادند و با توجه به اینکه از بیت‌سعید شناخت کامل داشتیم توانستیم از او به نحو احسن استفاده کنیم و خدا را شکر می‌کنم برای تیم ما مثمر ثمر باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در خصوص درگیری حامد لک با هواداران و اعضای کادر فنی نفت گفت: حامد لک یک بازیکنی بسیار احساسی با توجه به اینکه پدرش در ورزشگاه حضور داشت از این موضوع بسیار ناراحت بود سعی کردیم در بین دو نیمه او را آرام کنیم تا با تمرکز مقابل نفت بازی کند. خدا را شکر می‌کنم که در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد.

وی در پایان در خصوص اینکه بازیکنی به تیم فولاد اضافه می‌شود، گفت: صد درصد به دنبال یک هافبک و یک دفاع وسط هستیم تا تیم را در ادامه نیم‌فصل دوم تقویت کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین