اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۲۷

عباسی: اگر فروزان کار غیراخلاقی کرده باشد قطعاً برخورد می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: شرایط تیمی ما هم اکنون به گونه‌ای است که سایر تیم‌ها را از بحران خارج می‌کنیم.
۱۲:۲۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در خصوص شکست سیاه جامگان مقابل فولاد اظهار داشت: فولاد انتحاری بازی می‌کرد و اتفاقاً بر خلاف جریان بازی ما گل خوردیم. در دقایق پایانی بازی طوفان و گردوخاک عجیب و غریبی در ورزشگاه وجود داشت. به هر حال شرایط ما به گونه‌ای شده که تیم‌ها را از بحران خارج می‌کنیم. در گذشته پرسپولیس را نجات دادیم و روز گذشته هم فولاد را از بحران خارج کردیم. ان‌شاءالله هفته آینده خودمان از بحران خارج شویم.

وی در خصوص اشتباه فروزان در گلی که دریافت کرده تأکید کرد: به هر حال در فوتبال چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد، فروزان توپ‌های زیادی را گرفته و عکس‌العمل‌های خوبی داشته حالا اگر در یک بازی گلی دریافت می‌کند نباید تمام تقصیرها بر گردن او گذاشته شود وقتی تیم گل دریافت می‌کند تمام بازیکنان مقصر هستند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه فروزان پس از دریافت گل رحمتی از فاصله ۴۰ متری با کنایه نسبت به او صحبت کرده بود و اعلام کرد که اگر او چنین گلی را می‌خورد دارش می‌زدند، تأکید کرد: این مسائل به ارتباطات شخصی افراد بستگی دارد اما من چنین اخلاقی را به هیچ عنوان نمی‌پسندم که وقتی شخصی زمین می‌خورد بخواهیم با کنایه صحبت کنیم. قشنگی فوتبال به همین مسائل است مخصوصاً در ایران که اکثر گل‌ها بر روی اشتباهات بازیکنان به ثمر می‌رسد و تاکتیک خاصی وجود ندارد.

عباسی در مورد درگیری فروزان با فرهاد کاظمی در رختکن خاطرنشان کرد: من در رختکن نبودم و هنوز هم اطلاعاتی به من نداده‌اند شاید اتفاقی نیفتاده و یا شاید فکر کرده‌اند من ناراحتم چیزی به من نگفته‌اند اما مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ داده باشد. به راحتی از آن نمی‌گذریم و فرهاد کاظمی هم مربی‌ای نیست که چشمش را روی مسائل اخلاقی ببندد شاید او از نظر مسائل فنی کوتاه بیاید اما مسائل اخلاقی را به هیچ عنوان قبول نمی‌کند. شرط اول در باشگاه ما اخلاق است که اگر آن نباشد می‌خواهیم فوتبال هم نباشد. مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ داده باشد برخورد لازم را خواهیم کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین