اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۲۲۰
بازگشت متهم پرسپولیسی  قصه‌اش فرق داشت
جمعه براي اميد عاليشاه روز خيلي خاصي است.
۱۱:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

جمعه براي اميد عاليشاه روز خيلي خاصي است. او كه بعد از يك سال خانه‌نشيني با آغاز نيم‌فصل دوم ليگ هفدهم بالاخره مجوز حضور در ميادين را گرفت، در اولين بازي دور برگشت برابر استقلال خوزستان گلزني كرد تا نشان بدهد چه توپ پري دارد. حالا در همين گام دوم او بايد به مصاف پرسپوليس برود؛ تيمي كه درست يك سال پيش در چنين روزهايي آن را رها كرد و به هواي گذراندن خدمت سربازي سر از تراكتورسازي تبريز درآورد. آن زمان او و احمد نوراللهي با هم سرباز شدند، اما جنس واكنش باشگاه و هواداران به اين دو بازيكن كاملا متفاوت بود.

 

اگرچه علي‌اكبر طاهري، مديرعامل وقت باشگاه هر دوي اين بازيكنان را تلويحا متهم به خيانت و بي‌تعصبي كرد، اما جامعه هواداران پرسپوليس بيشتر پشت نوراللهي ايستاد تا عاليشاه. حتي برخورد برانكو هم با اين دو بازيكن متفاوت بود. او بر خلاف استراتژي آن روزهايش در آخرين بازي نيم‌فصل اول مقابل سياه‌جامگان احمد نوراللهي را فيكس كرد و حتي بازوبند كاپيتاني را هم به اين بازيكن سپرد. در آخرين دقايق بازي هم زماني كه پرسپوليس با سه گل جلو بود، برانكو نوراللهي را تعويض كرد تا فرصت مطلوب وداع به وي بدهد. بنابراين هواداران به طور ايستاده او را تشويق كردند و نوراللهي هم با چشمان اشكبار زمين را ترك كرد.

 

داستان عاليشاه اما به كلي متفاوت بود. او آخرين بار در مسابقه هفته هشتم برابر نفت آبادان براي پرسپوليس به ميدان رفت و در دقيقه36 جاي وحيد اميري را گرفت. پس از اين مسابقه، عاليشاه ديگر در لباس پرسپوليس ديده نشد. او درگير مصدوميتي شده بود كه تا آخر نيم‌فصل و هنگام جدايي‌اش از پرسپوليس طول كشيد. از سوي ديگر خيلي از هواداران گمان مي‌كردند اين عاليشاه است كه نوراللهي را هم براي كوچ از جمع سرخپوشان ترغيب كرده.

 

بر خلاف نوراللهي كه بازي به او نمي‌رسيد، كسري خدمت داشت و در آن مقطع سرباز شدنش تصميم خوبي به نظر مي‌رسيد، كسي انتظار نداشت عاليشاه از پرسپوليس برود، اما او ظاهرا به خاطر اختلاف با برانكو اين تصميم را گرفت و همين مساله باعث واكنش سرد هواداران نسبت به وي شد. حالا عاليشاه براي اولين بار پس از آن ماجراهاي پيچيده، فرصت رويارويي با هواداران پرسپوليس را پيدا مي‌كند و بايد ديد واكنش مردم به اين بازيكن چيست؟ هرچند احتمالا اميد هم تشويق خواهد شد، چرا كه هنوز شش ماه از زمان قراردادش با پرسپوليس باقي مانده و اگر برانكو موافقت كند، در پايان فصل به اين تيم باز خواهد گشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین