اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۰۸۴
اول به کسب سهمیه جهانی فکر می‌کنیم و بعدش به قهرمانی در آسیا
لژیونر هندبال ایران گفت: هدف اول ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است و سپس به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.
۱۶:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

الله‌کرم استکی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی در کمپ اسلوونی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط در اسلوونی بسیار خوب است و ما روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم تا به مرز آمادگی و هماهنگی ایده‌آل برسیم. سالن تمرین در هتل است و با توجه به سرمای هوا نیاز نیست از هتل خارج شویم.

هندبالیست ایرانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی افزود: کمپی که ما در آن مستقر هستیم شبیه کمپ شهرکرد است. گفته می‌شود این کمپ به علت ارتفاع بالا از سطح دریا مورد علاقه تیم‌های بزرگی اروپایی است که واقعیت دارد. تمرین در این شرایط سخت است، اما به آمادگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند. خوشبختانه مصدوم نداریم و با نظم جلو می‌رویم تا به تک‌تک اهداف خود برسیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قرار است دو بازی با تیم ملی اسلوونی که از تیم‌های خوب جهان است بازی کنیم و سپس راهی قطر می‌شویم تا در تورنمنت 4 جانبه این کشور حضور پیدا کنیم. از آنجا هم به صورت مستقیم راهی کره‌جنوبی می‌شویم تا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر شویم. خوشبختانه پیش از اعزام به اسلوونی داورزنی به تمرین ما آمد و با صحبت‌هایش همه ما را دلگرم کرد. داورزنی کارش درست است و انگیزه ما را برای قهرمانی در آسیا مضاعف کرد.

لژیونر هندبال ایران خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم تا یک بار دیگر هندبال به روزهای اوج خود بازگردد. قدم اول را ما باید با کسب سهمیه جهانی و قهرمانی در آسیا برداریم و سپس از مسئولان توقع حمایت داشته باشیم. ضمن اینکه باید تاکید کنم هدف اول ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است و سپس به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.

استکی با اشاره به وقع زلزله‌های اخیر در ایران گفت: ما در اسلوونی هستیم و خانواده مان در ایران حضور دارند. هر بار که خبر زلزله را می‌شنویم بسیار نگران می‌شویم. امیدوارم زلزله‌ها هم تمام شود تا هم ما، هم مردم و هم خانواده‌‌هایمان نفس راحتی بکشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استکی هندبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین