اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۶۵۴
می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده شویم
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از هماهنگی با من راهی رختکن شد و مشکل خاصی نبود.
۱۹:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگویی، در مورد تساوی فولاد خوزستان، گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما در نیمه دوم عالی بودیم. در نیمه اول شرایط برتر بود اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم که خود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم این مسئله را تائید کرد.

وی در مورد اینکه آیا تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های دیگر هم بزنیم و برنده بازی شویم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد آشتی هواداران و حضور پر تعداد آنها در ورزشگاه، تصریح کرد: هواداران استقبال با شکوهی از این بازی کردند.  شک نکنید فولاد در ادامه با حضور هواداران شرایط بسیار بهتری دارد. با جذب حسن بیت‌سعید و حضور رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا خط حمله بسیار قدرتمندی داریم که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

زهره‌بخش در مودر وضعیت مدافع رومانیایی، گفت: این بازیکن در تمرینات حضور دارد تا در نهایت کادرفنی در مورد او نظر نهایی را بدهد.

وی در مورد اینکه ایمان مبعلی بعد از تعویض لگدی به ساک پزشکی زد و به رختکن رفت، عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. او از من اجازه گرفت و با هماهنگی راهی رختکن شد. می‌خواست استراحت کند به همین دلیل راهی رختکن شد. او بیشتر از عملکرد خودش عصبانی بود.

سرپرست فولاد در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر عصبانیت از خودش به ساک پزشکی لگد زده است، اظهار داشت:  مشکل خاصی نبود. در آن شرایط او ناراحت بود و ساک مقابلش قرار داشت. او با هماهنگی به رختکن رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین