اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۴۱
از هواداران پرسپولیس ممنونم که به یادم بودند
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: واقعاً ادامه کار با این شرایط خیلی سخت است اما از سِمتم کنار نمی‌روم.
۲۰:۰۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در خصوص شکست 2 بر صفر ملوان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا یک بازی نفس گیر برای ما بود و بچه‌های تیم ما به دلیل مشکلاتی که دارند تمرکز نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به مشکلات تیمش که به نظر به مسائل فراتیمی و مشکلات باشگاهی باز می‌گردد، گفت: مشکل نداشتن تمرکز هر روز و در تمرینات کنار ماست و هنوز هم حل نشده است. مسئولان تلاش می‌کنند این مشکل هرچه زودتر حل شود.

وی درباره شرایط بازی امروز گفت: در نیمه اول دست مازیار زارع شکست و تکل خطرناکی نیز روی پای صادق محرمی زده شد. این مسائل باعث شد که در نیمه دوم شرایط تیم ما پایین بیاید و پرسپولیس نیز دو گل بزند.

استیلی در خصوص مشکلات تیم ملوان عنوان کرد: اگر مشکلات همچنان ادامه داشته باشد، کار سخت است. مشکلات ما فنی نیست، بلکه حاشیه ای است. هر روز مشکل داریم و سخت است که با این شرایط به کار ادامه بدهیم.

سرمربی ملوان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما در خط دفاعی شرایط خوبی دارد اما در خط حمله دچار مشکل هستیم. امیدوارم در نیم فصل بتوانیم چند بازیکن اضافه کنیم.

حمید استیلی همچنین با حضور در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم. برای ما خیلی سخت است که هر 4 یا 5 روز بازی کنیم. ما در این بازی تعویض‌های اجباری انجام دادیم و نتوانستیم بازی که می‌خواستیم انجام دهیم.

استیلی در خصوص شعار حیا کن، رها کن هواداران تیم ملوان اظهار داشت: هواداران همیشه در نتایجی که تیم می‌گیرد سرمربی را به عنوان مقصر اصلی می‌دانند. متأسفانه آنها نمی‌دانند که ما چقدر مشکل داریم و همه در مجموعه ملوان در صدد آن هستیم تا مشکلات را حل کنیم. در حال حاضر مشکلات تمرکز ما را برهم زده است. من می‌دانم که اکثر این هواداران از راه طولانی برای تشویق ملوان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند و به همین دلیل شرمنده آنها هستم، همچنین از هواداران پرسپولیس که به یادم بودند و مرا تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص عملکرد داور بازی خاطرنشان کرد: داوری در شروع بازی عملکرد خوبی نداشت. در مجموع نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما در این بازی تکل‌های خطرناکی روی صادق محرمی زده شد که خیلی بد بود. دست مازیار زارع شکست و همچنین چندین خطای بد دیگر که بر روی بازیکنان ما انجام شد. در بین دو نیمه زمانی که بازیکنان ما به رختکن آمدند درباره داوری و عملکرد او صحبت می‌کردند که من به آنها تأکید کردم تمرکز خود را فقط روی بازی قرار داده و در مورد داوری صحبت نکنید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد اینکه پیش از بازی با تماشاگران ملوان هماهنگ شده بود که شعارهای زشتی ندهند، گفت: خود من وقتی خیلی از شعارها را می‌شنوم، خجالت می‌کشم. امیدوارم این جو هر چه سریع‌تر درست شود.

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا با مشکلات عدیده‌ای که دارید از هدایت تیم فوتبال ملوان کنار می‌کشید، گفت: خیر این کار را انجام نمی‌دهم اما شرایط ما خیلی سخت است. بیشتر وقت ما به جای آنکه معطوف به مسائل فنی شود به مسائل حاشیه‌ای اختصاص پیدا می‌کند. واقعاً ادامه کار با این شرایط خیلی سخت است. ما مدام مجبوریم با بازیکنان در این زمینه صحبت کنیم که این موضوع تمرکز ما را گرفته است. در حال حاضر دنیامالی، رضاییان و اعضای هیئت مدیره تلاش زیادی می‌کنند تا مشکلات مالی هرچه زودتر حل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین