اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۱۰۹
آخرین وضعیت مصدومان سپیدرود
پزشک تیم فوتبال سپیدرود آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.
۱۲:۴۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، امید سام کن مدافع جوان سپیدرود، در جریان تمرینات هفته گذشته سپیدرود دچار شکستگی از ناحیه نازک نی مچ پا شد.
دکتر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپیست تیم سپیدرود رشت در این ارتباط گفت: سام‌کن در حین تمرین فوتبال درون گروهی به علت برخورد شدید توپ با مچ پای وی دچار آسیب دیدگی شد که با توجه به میزان درد و تورم موجود اجازه تمرین به وی ندادیم ، با توجه به تصویر برداری صورت گرفته پس از تمرین و معاینات تخصصی مشخص شد او از ناحیه نازک نی مچ پا دچار شکستگی کوچکی شده است.با مشورت با متخصصین ارتوپدی حاذق تصمیم گرفته شد تا با توجه به محل و میزان شکستگی ، مچ پای امید جهت بهبودی کامل گچ گرفته شود.
دکتر فیروزی در خصوص زمان بازگشت سام کن به تمرینات تیم ، گفت: همه چیز به میزان بهبودی و روند درمان در ناحیه بستگی دارد ، با این حال با توجه به وسعت آسیب دیدگی ، تخمین تیم پزشکی برای بازگشت امید سام کن به تمرینات بالغ بر 4 هفته می باشد. مطمئنا کوتاه شدن زمان بازگشت وی به روند ترمیم ناحیه شکستگی و فیزیوتراپی پس از آن بستگی دارد و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا سام کن در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند تمریناتش را از سر بگیرد.
دکتر فیروزی در مورد دیگر مصدومان تیم سپیدرود رشت برای بازی با سیاه جامگان افزود:در روند تمرینات هفته گذشته رضا الماسخاله دچار آسیب دیدگی از ناحیه شانه شد که با توجه به روند بهبودی وی در هفته گدشته از اواسط هفته آینده پس از اتمام جلسات درمانی فیزیوتراپی ، وی می تواند تمرینات هوازی و انفرادی خود را از سر بگیرد و تمام تلاش ما این است که الماسخاله را برای بازی با فولاد گسترش در رشت در اختیار کادر فنی قرار دهیم.
وی در ادامه در مورد دیگر مصدوم تیم سپید رود سید احمد آهی افزود:احمد آهی بهبودی خود را با توجه به ضربه سنگینی که به جمجمه وی وارد شده بود به طور کامل به دست آورده و از شنبه اجازه تمرینات کامل با تیم را دارد و برای بازی با مشکی‌پوشان در اختیار کادر فنی است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین