اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۰۱
افتخار می‌کنم که از ذوب‌آهن به فوتبال معرفی شدم
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه تیمش به حمایت مسئولان استانی نیاز دارد، گفت: ما 2 برد به دست آوردیم اما اگر از تیم حمایت نشود ممکن است این روند رو به رشد از دست برود.
۱۶:۵۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری درباره دیدار پیش روی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سختی داریم اما خدا را شکر در هفته‌های اخیر توانستیم 2 برد به دست بیاوریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم همین روند را در بازی ذوب‌آهن هم ادامه دهیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: در شرایطی هستیم که نیاز به حمایت بیش‌تر داریم و باید مسئولین استانی که به تیم کمک کنند درحالی‌که امسال هیچ‌کدامشان را ندیده‌ایم. تراکتور تیمی مردمی است و اگر هم به این جایگاه رسیده با حمایت هواداران پرشور تبریزی بوده و لیاقتشان این است که تیمشان همیشه بالای جدول باشد.

وی تصریح کرد: ما 2 برد به دست آوردیم اما اگر از تیم حمایت نشود ممکن است این روند مثبت از دست برود.

عشوری در پاسخ به این سؤال که آیا بحث نیاز به حمایت از سوی مسئولان مرتبط با اظهارات ایران پوریان مبنی بر عدم وجود آرامش در تیم است، گفت: آقای ایران پوریان کاپیتان تیم هستند و هر چیزی که گفته‌اند درست است اما من به‌طورکلی صحبت می‌کنم که باید از تیم حمایت شود.

بازیکن تراکتورسازی درباره قرار گرفتن برابر تیم سابق خود تأکید کرد: من از بچگی در ذوب‌آهن بودم و افتخار می‌کنم که از این تیم به فوتبال معرفی شدم اما الآن پیراهن تراکتورسازی را پوشیده‌ام و با تمام غیرت و توانم برای این تیم بازی می‌کنم پس تلاشم را می‌کنم که بتوانیم 3 امتیاز بازی ذوب‌آهن را بگیریم.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به استقبال کم هواداران از بازی‌های این تیم خاطرنشان کرد: هواداران همیشه حامی تیم بودند و بازهم می‌گویم اگر تراکتور به جایگاهی رسیده فقط با پشتوانه هوادارانش بوده است. امسال هم در سرما و گرما با هزینه شخصی زحمت کشیدند و به استادیوم آمدند و امیدوارم بتوانیم با برد در این بازی به صدر جدول نزدیک‌تر بشویم تا از خجالت هواداران درآییم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین