اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۸۷
امیدوارم بتوانیم مقابل گسترش فولاد فوتبالی تاکتیکی به نمایش بگذاریم

پاشایی: برای حضور عزیزیان در تمرین یا باید نامه می‌زدند یا با تارتار هماهنگ می‌کردند

مربی تیم فوتبال راه‌آهن ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا مقابل گسترش فولاد ضمن ارائه یک بازی تاکتیکی و حرفه‌ای، سه امتیاز را هم کسب کند.
۱۶:۱۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی فردا یکی از دیدارهای حساس ما در فصل جاری است. با آنکه ما مدت زمان کمی است که به راه‌آهن آمدیم اما تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان هم به قدرت تاکتیکی خوبی رسیدند. امیدوارم فردا بتوانیم یک دیدار کاملا تاکتیکی و حرفه‌ای را انجام دهیم و 3 امتیاز را بگیریم چون نتیجه این بازی برای بهبود وضعیت‌مان در جدول بسیار مهم است، البته گسترش فولاد تیمی قابل احترام است و بازیکنان و کادرفنی خوب و فهیمی دارد و در مجموع امیدوارم در عین اینکه بازی جوانمردانه‌ای انجام شود، 3 امتیاز را هم بگیریم.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم راه‌آهن برای بازی با گسترش هم خاطرنشان کرد: ما بهادر عبدی و سیامک کوهنورد را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و محسن ایران‌نژاد نیز تا پایان فصل مصدوم است.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه از حضور سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان تیم امید در تمرین تیم راه‌آهن جلوگیری شده است، گفت: مسلما اولویت تارتار تیم ملی و موفقیت آن است اما در روزهایی که تیم ما تمرین تاکتیکی دارد، تارتار اجازه نمی‌دهد که فرزندش هم کنار زمین بیاید. اگر قبل از حضور عزیزیان با تارتار هماهنگی صورت می‌گرفت، بهتر بود.

پاشایی در خصوص اینکه عزیزیان گفته با حمید منوچهری سرپرست تیم راه‌آهن برای حضور در تمرین راه‌آهن هماهنگی انجام داده، گفت: فکر نمی‌کنم تارتار در جریان این مسئله قرار داشته باشد اما در کل در روزهایی که تمرین تاکتیکی داریم، کسی اجازه حضور در تمرین تیم را ندارد. در ضمن بهتر بود برای حضور عزیزیان در تمرین راه‌آهن یک نامه رسمی زده می‌شد که می‌دانستیم چه خبر است.

وی افزود: ما خوشحال می‌شویم که مربیان تیم امید یا تیم بزرگسالان به تمرین‌مان بیایند و جویای بازیکنان ملی‌پوش‌مان باشند اما مطمئنم هیچ مربی اجازه نمی‌دهد که کارها و تدابیر تاکتیکی‌اش لو برود، حتی چند روز پیش که قرار بود مارکار آقاجانیان به تمرین راه‌آهن بیاید به صورت کتبی هماهنگی‌هایی صورت گرفته بود. 

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه آیا هماهنگ کردن با سرپرست راه‌آهن هماهنگی رسمی محسوب نمی‌شود، گفت: شاید مهدی تارتار در جریان این هماهنگی قرار نداشته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین