اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۷۰
تیم اول آسیا هستیم اما امیدوارم افتخارات بیشتری کسب کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت:روندی را که از یکی دو سال گذشته از جهات مختلف آغاز کردیم امیدواریم بتوانیم جلو ببریم.
۱۵:۴۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت:‌ روندی را که از یکی دو سال گذشته از جهات مختلف آغاز کردیم امیدواریم بتوانیم جلو ببریم. من به فدراسیون و به جامعه فوتبال و تمام ورزشی‌ها تبریک می‌گویم اگر موفقیت یا رشد و سربلندی وجود دارد مرهون عزیزانی است که در این راستا زحمت کشیده‌اند. کسب عنوان فدراسیون برتر آسیا را هم تبریک می‌گویم کسب این عنوان در مقابل کشورهایی که هزینه‌های بیشتری کردند یک موفقیت خوب بود این عنوان با تلاش‌های شما به دست آمد و امروز فدراسیون فوتبال ما موفق‌ترین فدراسیون آسیا است.

وی در ادامه گفت: به هر حال برتر شدن و برگزیده  شدن و قهرمان شدن سخت است ولی قهرمان ماندن سخت‌تر است و امروز سطح مطالبات جوانان ما با این افتخارات به دست آمده بالا رفته و طبیعتاً‌ بار ما هم سنگین‌تر خواهد شد  و نیاز است با اهم‌افزایی بیشتر این مسیر را ادامه دهیم. به هر حال ما با شرایط موجودی که در فوتبال کشور داریم لازم است ما در رده تقویت مربیان مجرب و استفاده از استعدادها در مناطق مختلف بخش عمده نیازهای ورزشی کشور را برآورده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: باید شرایطی به وجود بیاوریم که ناپاکی‌ها را از ورزش کشور دور کنیم که این نیاز به همگرایی شما دارد. ما الان مدت‌هاست که به عنوان تیم اول آسیا هستیم، امیدواریم بتوانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم.توسعه و فعال شدن اقتصاد ورزش و همچنین سیاست‌های تشویقی برای حضور اسپانسر را فراهم کنیم و تلاش کنیم تا بخش خصوصی تشویق و ترغیب شود برای تلاش بیشتر در ورزش و ما نباید خودمان را فقط به منابع دولتی معطوف کنیم.

وی افزود: تراز مالی باشگاه‌های بزرگ دنیا از جمله رئال مادرید، منچستر و چند باشگاه دیگر را ملاحظه کردم که در آنها بحث‌های قابل‌ توجهی از طریق توریست ورزشی و ارتباط با کمپانی‌های مختلف برای رشد و توسعه ورزش استفاده می‌شد که ۱۵ یا ۲۰ برابر باشگاه‌های ما بود. ما باید از حاشیه‌سازی و جنجال‌سازی دور شویم تا این شرایط هم برای باشگاه‌های ما به وجود بیاید. همانطور که رئیس جمهور خیلی روشن و با صراحت گفتند ما در بودجه کشور آنقدر شفاف عمل کردیم که همه به صحنه آمدند و مردم هم نقد کردند. ما این نقد را به فال نیک می‌گیریم و ما هم در صحنه ورزش امیدوار هستیم بتوانیم از نقد مردم استفاده کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین