اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۶
عده‌ای می‌خواهند در آستانه بازی با گسترش ما را به حاشیه ببرند

تارتار: کی‌روش هم مرا به تمرین تیم ملی راه نداد اما نگفتم «مگر من جاسوس هستم»

سرمربی تیم راه‌آهن گفت: زمانی که کی‌روش مرا نزدیک مسابقه تیم ملی به تمرین تیمش را نداد هرگز نگفتم مگر جاسوس هستم.
۱۵:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار در واکنش به اظهارات سعید عزیزیان که گفته «راه‌آهنی‌ها فکر کرده‌اند من جاسوس هستم که به تمرین راهم ندادند» اظهار داشت: ما طبق مقررات دو روز قبل از مسابقه هیچ فرد حتی عزیزترین دوستان را به محل تمرین تیم راه نمی‌دهیم و فکر می‌کنم این حق مسلم یک سرمربی لیگ برتری است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم دلیل ناراحتی سعید عزیزیان چیست و اگر هم او از من دلخور شده حتما با وی تماس می‌گیرم تا قضیه را برای وی روشن کنم. این را هم بگویم که راه ندادن هر فردی به محل تمرین تیم به معنای این نیست که او جاسوس است. یک مربی حق دارد 48 ساعت قبل از بازی تمرکز خود را روی مسائل تاکتیکی و ارنج تیمش قرار دهد و طبیعی است نخواهد فردی جدا از مجموعه تیم سر تمرین بیاید.

سرمربی راه‌آهن با تاکید بر اینکه کارش ایرادی نداشته و یک تصمیم حرفه‌ای اتخاذ کرده است، یادآور شد: تقریبا 2 سال پیش بود که به تمرین تیم ملی رفتم اما چون نزدیک مسابقه بود کی‌روش اجازه نداد به کنار زمین بروم و من هم خیلی راحت با قضیه کنار آمده و نگفتم سرمربی تیم ملی به من اتهام جاسوسی زده است. این حق مسلم یک مربی است که بخواهد 48 ساعت قبل از بازی روی تیمش تمرکز داشته باشد و این قضیه خیلی روشن و واضح است.

تارتار در پاسخ به ادعای علی علیپور مدیر رسانه‌ای تیم ملی مبنی بر اینکه قصد دارند این کار مربیان تیم راه‌آهن را به فدراسیون فوتبال گزارش دهند، تصریح کرد: مگر ما کار غیر قانونی انجام داده‌ایم که اینچنین تهدید می‌کنند؟ واقعا نمی‌دانم کجای کار ما ایراد داشته است که چنین جوی راه انداخته‌اند.

وی در پایان گفت: احساس من این است که یک عده در تلاشند با راه انداختن چنین جوی و شیطنت‌هایشان تمرکز مرا در آستانه بازی با گسترش فولاد برهم بزنند اما آنها سخت در اشتباهند و هرگز به خواسته خود نخواهند رسید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین