اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۶۵
با اضافه خدمت سعيد آقايي و سامان نريمان جهان؛

سبقت 20 ميليوني تراکتورسازي تا آخر آبان!

به نظر مي رسد پرونده اضافه خدمت سعيد آقايي و سامان نريمان جهان در تراکتورسازي وارد فاز جديدي شده است.
۱۰:۵۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بعد از بازي با سايپا و در حالي که تراکتور به يک برد شيرين در خانه دست پيدا کرده بود، عصبانيت سعيد آقايي که حتي گفته مي شد اقدام به شکستن شيشه پنجره رختکن هم کرده، تکذيب شد. جايي که علت اين مساله روشن نشدن تکليف خدمت سربازي اين بازيکن اعلام شده بود.
با اين همه الان خبر مي رسد که عصبانيت سعيد آقايي در جايي بوده که در تونل برگشت به رختکن نامه اضافه خدمت او که مقرر شده خدمتش در تراکتور تا پايان آبان طول مي کشد اسباب عصبانيت و ناراحتي او را فراهم کرده بود. جالب اينکه سعيد آقايي با ديدن اين نامه گفته بود: حداقل اجازه مي داديد شيريني اين برد 5 دقيقه به دل مان مي نشست بعد آن نامه را به من مي داديد.
جداي سعيد آقايي گويا به سامان نريمان جهان هم اضافه خدمت خورده است و او هم مثل مدافع تراکتور بايد تا پايان آبان به خدمت سربازي اش در تراکتور ادامه دهد.
اين مساله خيلي زود با واکنش مجيد نريمان جهان، پدر سامان مواجه شد و در پستي در صفحه اينستاگرام خود چنين نوشت:
پسرم، کاپيتان خوشگلم... امروز شايعه اي شنيدم که باشگاه تراکتور به خاطر 10 گل زده و 5 پاس گل و دو پنالتي گرفته ات... به تيم ملي دعوت شدنت... دومين گل زن و دومين بازيکن موثر بودنت... هتريک در مقابل استقلال تهران در آزادي... جوانترين کاپيتان شدن تاريخ باشگاه تراکتور... زننده بيشترين گل در طول يک فصل به پرسپوليس و استقلال در طول ليگ برتر... گل زني ات در آسيا... محبوب بودنت و محجوب شدنت نزد هواداران... دعوت شدند به برنامه 90 و گفتن من فقط تراکتوري هستم در برنامه نود... بي حاشيه بودنت و دوري از مسايل غيراخلاقي و با غيرت بازي کردنت... گريه هايت و خنده هايت براي تراکتور... مي خواهد دستمزد سنگيني برايت بدهد و آن هم چيزي نيست جز اضافه خدمت سربازي آنهم بدون هيچ دليل و مدرکي... اميدوارم اينچنين نباشد. چون مردم قضاوت خواهند کرد... اما قطعا من و تمام هواداران بهت افتخار خواهند کرد.
به نظر مي رسيد قصه دراز سربازي اين دوستان بعد از اعلام رضايت گسترش فولاد خاتمه پيدا کند اما اين طور نيست و مدام عوض کردن زمان اين پايان اين مساله را به يک روند فرسايشي براي اين دو بازيکن کليدي تراکتورسازي تبديل کرده است.
گويا بعد از توافقات اوليه با گسترش و تمام شدن خدمت سربازي اين دو بازيکن قرار شده بود به ازاي هر بازي 20 ميليون تومان به نريمان جهان و سعيد آقايي پرداخت شود اما اين اضافه خدمت همه معادلات اين دو بازيکن به خصوص آقايي را به هم ريخته و او را که مدام از بي پولي رنج مي برد دچار چالش جدي کرده است.
هر چه هست با اين برنامه جديد اضافه خدمت سعيد آقايي و نريمان جهان تا نزديکاي نيم فصل همچنان سرباز تراکتور خواهند بود و يعني باشگاهبا اين اضافه خدمت در شرايطي که اوضاع مالي خوبي ندارد از پرداخت چند 20 ميليون در رفته است.
بايد ديد اين مساله آيا مي تواند حالا که تراکتور يکي، دو هفته است رنگ پيروزي و موفقيت را بعد از هفته ها ناکامي ديده تاثير منفي روي عملکرد اين دو بازيکن کليدي داشته باشد يا خيلي زود مديران تراکتورسازي به رفع و فتق اين مشکل خواهند پرداخت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین