اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۴۶
فقط یکی دو بازیکن ما پول نگرفته‌اند

تارتار: تنها به 3 امتیاز بازی با گسترش فولاد فکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذهن من شکست تیم گسترش فولاد است.
۱۷:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتاردر خصوص دلیل شکست اخیر تیمش در بازی با نفت تهران اظهار داشت: بازی با نفت برای ما تمام شده، همانطور که دیگر به برد پرگل‌مان مقابل استقلال اهواز فکر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: عدم استفاده از فرصت های گلزنی‌مان در بازی با نفت باعث شد به آنچه می‌خواستیم، نرسیم. این بازی کاملا برابر بود و ما به اندازه کافی و حتی بیشتر از حریف فرصت گلزنی داشتیم اما مهاجمان آنها بهتر قدر فرصت‌ها را دانستند و فرصت‌طلب‌تر بودند. در کل می‌توان گفت نفتی‌ها به خاطر تجربه بیشترشان توانستند برنده این بازی شوند.

سرمربی راه‌آهن درباره دیدار روز سه‌شنبه تیمش مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: این بازی برای ما حساسیت خاص خودش را دارد از این جهت که تحت هر شرایطی محکوم به برد هستیم تا از تیم‌های انتهای جدول فاصله بگیریم. گسترش فولاد نسبت به دورانی که من در تبریز بودم 80 درصد تغییر کرده و بازیکنان با تجربه را در اختیار دارد که اکثرا چند سال است در کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگ هستند.

تارتار یادآور شد: در حال حاضر آنچه برای من خیلی اهمیت دارد فاصله گرفتن از تیم‌های پایین جدولی است و باید هر طور شده در جمع تیم‌های میانه جدولی قرار بگیریم. پتانسیل تیم راه‌آهن بالاست و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر در جایگاه واقعی‌مان در جدول قرار بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که خاطره خوبی از دوران حضورش در گسترش فولاد ندارد، گفت: من یاد گرفته‌ام که همیشه از جاهایی که کار کرده‌ام به نیکی یاد کنم. در گسترش با توجه به تیم جوانی که داشتیم نتایج معقولی گرفتیم اما قسمت نشد به کارم در این تیم ادامه دهم. الان هم به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام فکر و ذهنم کسب 3 امتیاز این بازی است.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه راه‌آهن با مشکل مالی مواجه است تا حدی پول بازیکنانش را نصفه و نیمه پرداخت کرده است، عنوان کرد: باشگاه ما از معدود باشگاه‌هایی است که 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و فقط یکی دو نفر پول نگرفته‌اند که آنها هم به زودی دریافتی خواهند داشت. جا دارد در اینجا تشکری هم از مالک باشگاه داشته باشم که دغدغه مالی بازیکنان را برطرف کرده‌ است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین