اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۴۳

رسول کربکندی: رفتار محرم نویدکیا و حسین فرکی حرفه‌ای نبود

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: رفتار محرم نویدکیا، سرمربی و هواداران سپاهان در مساله قهر این بازیکن و اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه، حرفه‌ای نبود.
۱۵:۱۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رسول کربکندی با اشاره به شرایط تیم‌های استقلال و سپاهان در آستانه دیدار دو تیم در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: دو تیم اول و دوم جدول رده‌بندی باید با یکدیگر بازی کنند، سپاهان چند هفته است برد نداشته و استقلال هم با وجود صدرنشینی خود، خیلی شرایط مطلوبی نداشته است، برنده این بازی می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند.

وی افزود: سپاهان با توجه به میزبانی خود می‌تواند با پیروزی در این مسابقه صدرنشین جدول رده‌بندی شود و استقلال هم اگر بازنده بازی شود، یک مقدار وارد بحران می‌شود بنابراین، مسابقه روز دوشنبه، بازی بسیار حساسی به شمار می‌رود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه بیان کرد: با این حال تیم‌های تهرانی در اصفهان خیلی مقابل سپاهان بردی نداشته‌اند و با شناختی که دو تیم از یکدیگر دارند، می‌تواند یکی از بازی‌های خوب هفته به شمار رود.

وی ادامه داد: سپاهان با توجه به غیبت بازیکنان خود، شرایط ایده‌آلی ندارد و استقلال نیز در خط حمله خود قدرت لازم را ندارد و در دیدار مقابل استقلال اهواز نیز به پیروزی رسیده و این مسائل همه دلایل حساسیت این بازی خواهد بود.

کربکندی درباره مشکلات خط دفاعی سپاهان طی هفته‌های گذشته تصریح کرد: سپاهان با از دست دادن چند بازیکن و غیبت بازیکنان خارجی خود، با کمبود بازیکن روبرو است، هرچند که با توجه به بازگشت محرم نویدکیا، او می‌تواند به شرط آمادگی در مدیریت تیم درون زمین و در جریان بازی اثرگذار باشد.

وی همچنین اظهار کرد: البته سپاهان خط دفاعی باتجربه‌ای دارد و در قلب دفاع خود دو دفاع باتجربه و آشنا به هم دارد اما با این حال اشتباهات فردی در دیدارهای مختلف اجتناب‌ناپذیر است. به نظر من در مجموع سپاهان خط دفاعی خوب و باتجربه‌ای دارد و استقلال بیشتر از سپاهان دچار مشکلات دفاعی است.

سرمربی پیشین سپاهان اصفهان درباره بازگشت محرم نویدکیا به این تیم و رفتار باشگاه، سرمربی، هواداران و خود این بازیکن گفت: به نظرم هیچ یک از این رفتارها، رفتارهای حرفه‌ای نیست. رفتار محرم، باشگاه، و سرمربی که او را بعد از چهار ماه غیبت بازی داد، حرفه‌ای نبود. همچنین رفتار تماشاگران سپاهان که در حال حاضر بیش از حد در امور باشگاه دخالت می‌کنند، حرفه‌ای نیست که باید این رفتارها اصلاح شوند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین