اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۲۵

عبداللهی: خط خوردن برهانی را فنی می‌دانم

پیشکسوت استقلال می‌گوید نتیجه مساوی هم برای استقلال در مصاف با سپاهان نتیجه خوبی است.
۱۳:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نصرالله عبداللهی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار سپاهان و استقلال چیست، گفت: هر دو تیم صدر جدول هستند و طبیعتا برای صدرنشینی می‌جنگند. حساسیت‌های بازی بالاست و با توجه به این که دو تیم در هفته‌های قبل نتایج خوبی نگرفته‌اند، مجبور هستند تا بازی هجومی‌ را ارائه دهند. من فکر می‌کنم یک مساوی هم برای استقلال در این دیدار خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تساوی برابر سپاهان به حواشی پیرامون استقلال دامن نمی‌زند، بیان کرد: به هر حال شرایط استقلال و سپاهان تقریبا یکی است. هر دو تیم می‌دانند که شکست حواشی بیشتری را به سمت‌شان می‌برد و به همین دلیل مساوی چندان نتیجه بدی به شمار نمی‌رود.

 پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا داربی روز جمعه می‌تواند روی عملکرد استقلالی‌ها در بازی با سپاهان اثر بگذارد، گفت: نه شاید بعضی از بازیکنان کم‌تجربه و دو اخطاره‌ها اندکی ملاحظه کنند که آن هم با صحبت‌های کادر فنی حل شدنی است. حواشی مربوط به داربی بعد از بازی با سپاهان شروع می‌شود و برای صحبت در این زمینه خیلی زود است.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به خط خوردن برهانی از فهرست ۱۸ نفره استقلال در مصاف با سپاهان چیست، بیان کرد: به هر حالا استقلال مهاجمان زیادی دارد و طبیعی است که یک یا دو نفره‌شان از فهرست ۱۸ نفره خط بخورند. کادر فنی استقلال فرم فعلی بازیکن را می‌بیند و لیستش را می‌بندد. احتمالا برهانی از نظر کادر فنی در بازی قبلی استقلال بازی خوبی ارائه نداده و به همین دلیل از فهرست ۱۸ نفره استقلال خط خورده است. این مسئله حاشیه یا مسئله‌ خاصی ندارد و امری طبیعی است و در مجموع من خط خوردن برهانی را فنی می‌بینم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین