اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۱۳۹

گسترش بعد از تغییرات روند خوبی داشته است

گسترش بعد از تغییرات روند خوبی داشته است
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه، گفت: ما نیز هدف‌مان در وهله اول رقابت‌های لیگ دسته اول و حضور موفق در این رقابت‌هاست. با این حال به رقابت‌های جام حذفی به چشم یک دیدار تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم.
۱۸:۰۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

جواد نکونام در گفت و گویی در خصوص دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: گسترش فولاد بعد از تغییرات در کادر فنی خود نتایج خوبی گرفته و در لیگ برتر فوتبال ایران روندی رو به رشد داشته و چند بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وی افزود: گسترشی ها مربیان خوبی دارند و خوب هم بازی می‌کنند و نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر به خوبی حاکی از این موضوع است. البته این امر نشان می‌دهد فردا نیز مقابل تیم تبریزی کار سختی را در پیش داریم.

نکونام در ادامه یادآور شد: ما نیز هدف‌مان در وهله اول رقابت‌های لیگ دسته اول و حضور موفق در این رقابت‌هاست. با این حال به رقابت‌های جام حذفی به چشم یک دیدار تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم.

سرمربی خونه به خونه مازندران در پایان، تاکید کرد: در جام حذفی می‌توانیم محک خوبی خورده به خصوص که فردا مقابل یک تیم خوب لیگ برتری قرار می‌گیریم که همانطور که گفتم پس از تغییرات نتایج خوبی کسب کرده و می‌تواند در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز جزو مدعیان باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین