اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۱۳
هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بعد از سه مساوی به دنبال اولین برد خود در ورزشگاه آزادی هستیم.
۱۱:۳۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-شهاب کرمی در مورد دیدار روز دوشنبه با پرسپولیس گفت: سه هفته است که ملوان شکست نخورده و بازی هایمان مساوی شده و در این مسابقه هم به دنبال برد هستیم و می دانیم بازی دشواری با ملوان داریم اما تلاش خواهیم کرد که سه امتیاز بازی را از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بگیریم و به اولین برد بعد از سه مساوی دست پیدا کنیم.

وی درمورد اینکه چرا ملوان در سه هفته اخیر نتوانسته گلزنی کند، گفت: هفته گذشته مقابل سپاهان بازیکنان بسیار با انگیزه بودند و تلاش کردیم که این تیم خوب را شکست بدهیم اما زمین ورزشگاه تختی ناهموار بود و چندین و چند موقعیت گلزنی از دست دادیم. شوت خودم از بالای دروازه به بیرون رفت. در بازی با پرسپولیس در جام حذفی هم یک بار توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس زدیم. ملوان موقعیت گل خوب ایجاد می کند اما در زدن ضربات آخر کمی بدشانس هستیم.

کرمی در مورد درگذشت هادی نوروزی بعد از آخرین بازی مقابل ملوان گفت: هادی نوروزی یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران بود و صدای بلند هادی را هیچ وقت در زمین به عنوان کاپیتان بلند نمی شنیدی. کاش بازیکنانی مثل هادی تعدادشان در فوتبال ایران بیشتر و بیشتر شود.

کرمی در مورد وضعیت حضورش در ملوان گفت: من به عنوان سرباز به ملوان آمده ام و در ۷ مسابقه اخیر تیم هم در ترکیب ثابت ملوان بوده ام و تلاش می کنم که با این تیم نتایج خوبی بگیرم. من از فولاد خوزستان رضایت نامه ام را گرفته ام و فقط امیدوارم مربیان تیم ملی بازی دیگر تیم ها را هم بیشتر ببینند. من با ۲۱ سال سن در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده ام و تجربه بین المللی خوبی دارم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین