اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۱۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو مربی خوبی است اما به نظر من اگر از نقطه نظرات کریم باقری بیشتر استفاده کند این مسئله به سود پرسپولیس خواهد بود.
۱۱:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد پیوس در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل سیاه جامگان و دیدار فردای این تیم مقابل ملوان گفت: بعد از اتفاق تلخی  که برای هادی نوروزی رخ داد خوشبختانه این روزها شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است. بازیکنان با فوت هادی کنار امده‌اند و دیگر می‌دانند که باید برای دلخوشی هواداران و شادی روح هادی حتما یک جام بیاورند و این مسئله‌ای است که بازیکنان به آن رسیده‌اند.

وی ادامه داد: در بازی مقابل سیاه جامگان پرسپولیس خیلی خوب و رو به جلو بازی کرد و ارسال‌های کم نقصی هم داشتند. به طوریکه شاهد بودیم از روی همین ارسال‌ها به گل رسیدیم. برای بازی فردا هم باید بگویم که ملوان تیم سخت کوشی است اما پرسپولیس فقط ۳ امتیاز را می‌خواهد. برخی از بازیکنان پرسپولیس تجربه کار با استیلی را پیش از این داشته‌اند. ملوان تیم گردن کلفتی است که در فاز دفاعی بسیار خوب هستند و هافبک‌های قلدری مثل پژمان نوری و مازیار زارع دارند.

پیوس تصریح کرد: پرسپولیس برای موفقیت در بازی فردا باید در وسط زمین برتری عددی داشته باشد تا وسط زمین را مال خود کند. از طرفی دیگر با سرعتی که علی علیپور و مهدی طارمی دارند پرسپولیس می‌تواند از عمق دفاع به ملوان ضربه بزند. با همه این شرایط به نظر من بازی فردا یک بازی حساس و قشنگ از آب در خواهد آمد هرچند که این بازی پیش بازی دربی است و بازیکنان نباید به سه کارته شدن و یا مسائل دیگر فکر کنند چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اختلافاتی که میان ضیاء عربشاهی و افشین پیروانی به وجود آمده اظهار داشت: این مسئله باید هرچه زودتر حل شود. عربشاهی کاپیتان پرسپولیس بوده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. به نظر من پیشکسوتان باید هرچه زودتر این دو نفر را با هم آشتی دهند تا این مسائل به رسانه‌ها نکشد. در زمانی که پول در فوتبال نبود عربشاهی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید همان طور که افشین پیروانی هم در پرسپولیس کار کرده و زحمت کشیده است. این دو نفر باید بدانند که ما در این هفته دربی را در پیش داریم و نباید به گونه‌ای رفتار کنند که همه فکر کنند میان پیشکسوتان پرسپولیس اختلاف است. به نظر من این مسائل بازتاب خوبی نخواهد داشت.

مهاجم گلزن سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در تمرین هفته گذشته این تیم و استقبال برانکو از وی تصریح کرد: برانکو برخورد خوبی با من داشت و به من گفت که اینجا خانه خود تو است و هر زمانی که خواستی به تمرین بیا و با بازیکنان صحبت کن و آغوش من همیشه به روی شما باز است.  او به من گفت که تو فوتبالیست بزرگی بودی و از حضورت در کنار تیم استقبال می‌کنم .من هم به برانکو گفتم که از شما حمایت می‌کنم چرا که وظیفه ما این است که همیشه از سرمربی پرسپولیس حمایت کنیم. من به برانکو گفتم که به کار شما ایمان دارم. بعد از آن هم با کریم باقری و محمود خوردبین صحبت کردم. به نظرم برانکو اگر از نقطه نظرات کریم باقری بیشتر استفاده کند برای پرسپولیس بهتر خواهد بود.

پیوس در پایان درباره پیشنهاد تیم پاس همدان به وی برای پست سرمربیگری اظهار داشت: صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده اما هنوز به صورت رسمی دور یک میز ننشسته‌ایم. از طرفی دیگر دو تیم لیگ یکی هم به من پیشنهاداتی داده‌اند و فکر می‌کنم در این هفته تکلیف این مسئله مشخص خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین