اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۰۹
مدافع تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که در این فصل از نقطه تاریک فصل گذشته فاصله گرفته است.
۱۰:۳۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-امیرحسین صادقی در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در دیدار هفته گذشته اظهار داشت: بازی سختی بود و تیم فولاد برخلاف جایگاهی که دارد، بازی خوبی انجام داد. به نظر من فولاد مستحق حضور در انتهای جدول نیست.

وی در ادامه افزود: فولاد بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست به ما هم گل بزند، اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و با تعویض‌هایی که آقای دایی انجام داد، نبض بازی را به دست گرفتیم. خوشبختانه از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کردیم و توانستیم دو گل به تیم فولاد بزنیم تا سه امتیاز شیرین خانگی را به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم درباره اینکه به نظر می‌رسد در فصل جاری انگیزه‌های زیادی دارد و آیا به بازگشت به تیم ملی هم فکر می‌کند یا نه، گفت: انگیزه من در این فصل بالاست. اُفت فنی‌ام در فصل گذشته باعث شد اتفاقات خوبی در این فصل برای من رخ دهد. من از نقطه تاریک فصل گذشته فاصله گرفتم تا به روزهای روشنی برسم. این فصل با انگیزه بیشتری تلاش می‌کنم و می‌خواهم به خیلی چیزها دست پیدا کنم، به همین دلیل با انگیزه بالایی تمرین می‌کنم و در مسابقات حاضر می‌شوم. امیدوارم بتوانم به همین روند ادامه بدهم.

صادقی درباره دیدار این هفته صبا مقابل سایپا گفت: ما سه چهار دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم و این هفته هم یکی از همان دیدارهای دشوار را پیش‌رو داریم. چهار بازی متوالی مقابل سپاهان، پرسپولیس، فولاد و سایپا که این هفته با آنها روبه‌رو خواهیم شد، برای هیچ تیمی آسان نیست. البته بعد از بازی با سایپا هم بازی‌های سختی خواهیم داشت، اما امیدوارم بعد از چهارمین بازی سخت متوالی‌مان بازهم سربلند باشیم.

مدافع تیم صبا با بیان اینکه تیمش در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد، افزود: تیم صبا در حال حاضر شخصیت حضور در بالای جدول را دارد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در بالای جدول قرار بگیریم و قدرت‌مان را به معرض نمایش بگذاریم. بچه‌های ما این توانایی را دارند و به امید خدا در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهیم کرد.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین