اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۹۴
مانند فصل قبل این فصل هم تیم ضعیفی در لیگ نداریم

مطهری: حضور در هر اردوی ملی یک تجربه جدید است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: با حضور در اردوی تیم امید روحیه و انگیزه بیشتری گرفتم و حضور در هر اردوی تیم‌های ملی یک تجربه جدید محسوب می‌شود.
۰۹:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ارسلان مطهری  در خصوص اینکه تیم نفت در دیدار هفته گذشته خود مقابل راه‌آهن بالاخره پیروز شد و توانست طلسم نبردن در لیگ پانزدهم را بشکند، گفت: خدا را شکر اولین برد فصل‌مان را مقابل راه‌آهن به دست آوردیم و بعد از 8 هفته پیروز نشدن، برد خوبی برای ما بود.

وی افزود: در بازی‌های ابتدایی‌ و در چهار هفته اول تمرکزمان روی دیدار مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا بود و تمرکز زیادی روی بازی‌های لیگ نداشتیم و کمتر به این موضوع توجه می‌کردیم. بعد از آن هم در سه چهار هفته بعدی کمی بدشانس بودیم و دو سه بازی جلو افتادیم اما پیروزی را از دست دادیم. من نمی‌توانم برای از دست دادن این بردها دلیل فنی بگویم، اما می‌دانم بدشانس بودیم.

مهاجم نفت تهران درباره اینکه تیمش در لیگ پانزدهم انتظارات را برآورده نکرد و پیروزی در هفته نهم در روحیه این تیم تأثیر گذاشته یا نه، اظهار داشت: این برد خیلی می‌تواند به ما کمک کند. اتفاقاً در بازی با راه‌آهن خیلی خوب بازی کردیم اما حیف که پخش نشد و اگر بینندگان این بازی را می‌دیدند از تماشای یک فوتبال خوب، لذت می‌بردند. فرصت زیادی در این بازی ایجاد شد که در مجموع ما باهوش‌تر بودیم و توانستیم به برتری برسیم.

مطهری درباره اینکه این روزها خودش هم آمادگی بالایی دارد و علاوه بر گلزنی در تیم نفت برای تیم امید هم در فینال غرب آسیا گلزنی کرد، گفت: بعد از خستگی فصل گذشته رفته رفته در تمرینات نفت به آمادگی نسبی رسیدیم. اردوی تیم امید هم خیلی کمک تا آمادگی بیشتری به دست بیاورم. حضور در هر اردوی تیم‌های ملی تجربه‌ای جدید برای بازیکنان است. گل‌هایی هم که در تیم امید زدم خیلی در روحیه‌ام تأثیرگذار بود و توانستم با روحیه بیشتری برای نفت بازی کنم.

وی درباره بازی سه‌شنبه هفته جاری تیمش مقابل پدیده خاطرنشان کرد: پدیده از تیم‌های خوب لیگ برتر است و این فصل مانند فصل گذشته تیم ضعیفی در لیگ نداریم. برد هفته قبل مقابل راه‌آهن خیلی به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه لیگ بهتر عمل کنیم. با تمام تمرکز برای بازی با پدیده تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و آنالیز خوبی روی تیم پدیده خواهیم داشت تا به برتری برسیم.

مهاجم نفت در واکنش به این مسئله که این تیم با شرایط فعلی‌اش در پایان فصل چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد، اظهار داشت: در مورد نتیجه اصلاً صحبت نمی‌کنیم و همه بازیکنان نفت و کادرفنی به این فکر می‌کنیم که بهترین بازی‌مان را انجام داده و سه امتیاز بازی‌ها را بگیریم تا ببینم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین