اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۸۶

نریمان جهان: تراکتور به زودی به جمع مدعیان اضافه می‌شود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است این تیم به زودی به جمع مدعیان اضافه می‌شود.
۱۷:۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سامان نریمان جهان در خصوص دیدار تیمش با سایپا که به برتری دو بر صفر تراکتور انجامید،‌ اظهار کرد: خدا را شکر با کسب این پیروزی فشارها از روی تیم کم شد. بازی تراکتور روان‌تر شده و بچه‌ها خیلی خوب پاسکاری می‌کنند. قبل بازی داخل رختکن، هم‌قسم شده بودیم که سایپا را شکست دهیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

نریمان جهان در خصوص دلیل نیمکت نشینی‌اش در بازی با سایپا هم اظهار کرد: بعد از دیدار با فولاد در چمن مصنوعی تمرین کردیم و این موضوع باعث شد وضعیت مصدومیتم بدتر شود و قبل بازی با سایپا در ترکیب بودم که خودم از آقای تونی خواستم بازی نکنم. دکتر تیم گفت وضعیت مصدومیتم بهتر می‌شود و به بازی هفته آینده می‌رسم.

وی در رابطه با محرومیت هواداران از تماشای دیدار تراکتور با سایپا نیز اعلام کرد: حضور هواداران حال و هوای خاصی به ورزشگاه می‌دهد و امیدوارم دیگر شاهد محرومیت آنان نباشیم.

این بازیکن تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا از دعوت نشدن به تیم ملی ناراضی است نیز عنوان کرد: آقای کی‌روش مربی بزرگی است و به هر حال، نظری روی من ندارد. با این حال، تلاش می‌کنم به تیم ملی دعوت شوم. بازیکنی نیستم که به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی یا نیمکت نشینی در تراکتور، اعتراض کنم. 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فاطمه فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
سلام اقای نریمان جهان ممنونیم از صحبت هایتان من همشهری خودتون هستم
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین