اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۴۵
به خاطر بازی با سپاهان و پرسپولیس ریسک نکردم به خاطر بازی با سپاهان و پرسپولیس ریسک نکردم
مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر بازیکنان این تیم به همین شکل بازی کنند، این تیم قهرمان نخواهد شد.
۱۹:۳۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-خسرو حیدری در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان و اینکه چرا استقلال باز هم مساوی کرد، اظهار داشت: همه بازی‌های سخت است و اینطور نیست که بخواهیم همه بازی‌ها را ببریم، البته اکنون سه بازی است که مساوی می‌کنیم و این زیاد خوب نیست اما خوشبختانه تیم‌های دیگر هم نتیجه نگرفتند و دو هفته است که صدر جدول را در اختیار داریم.

وی درباره اینکه استقلال با این وضعیت مقابل سپاهان در اصفهان به مشکل خواهد خورد، اظهار داشت: مقابل سپاهان اینطور که مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم، بازی نمی‌کنیم. می‌بینید که در اصفهان چطور بازی خواهیم کرد و چه نتیجه‌ای می‌گیریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه آیا فشردگی بازی‌ها باعث مصدوم شدن بازیکنان نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به هر حال در این مدت چند بازی فشرده داریم و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مصدوم نداشته باشیم.

حیدری درباره اینکه چرا استقلال چند بازی است که نمی‌تواند پیروز شود و عملکرد فنی خوبی هم ندارد، گفت: تعطیلات بوده و معمولاً بعد از تعطیلات برای آنهایی که نتیجه نگرفته‌اند بهتر است اما برای ما و آنهایی که بهتر بودیم باعث می‌شود از حال و هوای نتیجه‌گیری خارج شویم، البته بازیکنان استقلال بدانند اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، قهرمان نمی‌شویم.

وی درباره اینکه به دلیل مصدومیت نتوانست برای استقلال بازی کند و آیا به بازی با سپاهان می‌رسد یا نه، خاطرنشان کرد: امروز در ترکیب بودم اما گرفتگی در عضله پای من باعث شد از ترکیب خارج شوم. چون بازی با سپاهان و پرسپولیس مهم است، ریسک نکردم و از ترکیب بیرون آمدم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا بازیکنان ملی‌پوش این تیم برای بازی کردن آماده هستند چون امید ابراهیمی هم قبل از بازی گفته بود نمی‌تواند بازی کند، اظهار داشت: ملی‌پوشان برای استقلال بازی می‌کنند و مشکلی ندارند. بازیکنی مثل امید ابراهیمی دو بازی در تیم ملی فیکس بوده و فشار زیادی تحمل کرده، اما برای استقلال هم خوب بازی کرده است. اگر هم قبل از این بازی گفته بود نمی‌تواند بازی کند، به دلیل سرماخوردگی بود و از نظر بدنی مشکلی ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین