اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۴۴۵

حریف راحتی برای پرسپولیس نیستیم

حریف راحتی برای پرسپولیس نیستیم
مهاجم تیم فوتبال بادران گفت: صعود به لیگ برتر برای من مهم‌تر از صعود و بردهای جام حذفی است.
۱۸:۲۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

کریم اسلامی در گفت‌و‌گویی در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: شخصا انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس ندارم و برای من صعود بادران به لیگ برتر به مراتب مهم تر از صعود های مرحله ای جام حذفی است. من بارها مقابل پرسپولیس بازی کردم و این بازی برای من مثل همه بازی هاست که انجام می دهیم. مطمئنم حریف خیلی راحتی برای پرسپولیس نخواهیم بود و جدا از نتیجه پایاپای با پرسپولیس بازی خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر پرسپولیس قوی ترین تیم ایران است و بی دلیل آنها در صدر جدول نیستند اما این یک تک بازی است و بازی های حذفی شرایط خاص خودش را دارد. بادران اگر چه تیمی لیگ یکی است اما بازیکن با کیفیتی دارد و بیشترین بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ برتر را دارند.
او در خصوص احتمال جدایی‌اش پس از این بازی از بادران نیز گفت: من از چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتر دارم و مربیان این تیم ها از من شرایط قراردادم را سوال کرده اند. من با باشگاه بادران قرارداد دارم و باشگاه باید در مورد آینده تصمیم گیری کند. امیدوارم اگر تصمیم باشگاه به ماندنم شد دوست دارم جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم و با این تیم در لیگ برتر بازی کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین