اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۲۷۵

باید با آرامش به دنبال این باشیم که در جام جهانی خوب ظاهر شویم

باید با آرامش به دنبال این باشیم که در جام جهانی خوب ظاهر شویم
سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: در حال حاضر در جریان دعوت شدن به تیم ملی نیستم اما باید با دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی انجام شود، تا جایی که من اطلاع دارم ، در یک تورنمنت از وحید شمسایی استفاده کنند تا رکوردش مثل گذشته در جهان ثابت بماند.
۱۹:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران در جمع خبرنگاران ورزشی در خصوص رونمایی از کفپوش سالن فوتسال اظهار داشت: به نظرم یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که در حال حاضر نصب شده، تمام استانداردهای لازم را دارد و خیلی می‌تواند برای فوتسالیست‌ها از لحاظ تمرین کردن روی این کفپوش مؤثر باشد. بچه‌های تیم ملی فوتسال ایران لیاقت زیادی دارند؛ چراکه در این چند ساله معصوم بودند و در حال حاضر امکانات خوبی برایشان به وجود آمده است.

وی در ادامه در خصوص اینکه پاداش‌ها از سوی فدراسیون فوتبال داده شده است یا خیر، گفت: بله، پاداش‌ها داده شده، باید با آرامش به دنبال این باشیم که در جام جهانی خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتسال ایران در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی نیز اظهار داشت: گروه‌بندی انجام شده و ما با تیم‌های چین، عراق و میانمار هم‌گروه هستیم، شرایط خیلی خوبی در آسیا دارند؛ چراکه عراق از بازیکنان ایرانی در لیگ خودش استفاده می‌کند، میانمار هم چند سالی است از مربیان ایرانی استفاده می‌کند و به نظرم روزبه‌روز در حال رشد هستند و در آینده این تیم‌ها حرفی برای گفتن خواهند داشت. چین هم جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده است، امیدوارم در این رقابت‌ها و تورنمنت موفق ظاهر شویم. تیم‌هایی مثل اندونزی، ازبکستان، ویتنام، تایلند، ژاپن آینده خوبی دارند، طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند مطمئناً روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند.

ناظم‌الشریعه در خصوص نگرانی‌های خودش در چند روز گذشته اظهار داشت: بله، من نگران بودم به خاطر اینکه بیستم تا بیست و دوم بازیکنان را در اختیار داریم، بعد از آن باید در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم بازی دوستانه داشته باشیم. بازیکنان باید ۸-۷ ماه تحت فشار باشند، امیدوارم مصدوم نداشته باشیم؛ چراکه تیم ما جوان شده، شرایط‌مان متفاوت است و امیدوارم با تیم جوانی که داریم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی گفت: در حال حاضر در جریان دعوت شدن به تیم ملی نیستم اما باید با دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی انجام شود، تا جایی که من اطلاع دارم ، در یک تورنمنت از وحید شمسایی استفاده کنند تا رکوردش مثل گذشته در جهان ثابت بماند.

سرمربی تیم فوتسال ایران در پایان در خصوص حمایت او از کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من همیشه از کی‌روش حمایت کرده‌ام، نه از کی‌روش بلکه با همه مربیان، همکارانم احترام گذاشتم و حمایت کردم. کی‌روش مربی باهوشی است، دانش بسیار بالایی دارد و احساس می‌کنم فوتبال با فوتسال هیچ فرقی ندارد. امیدوارم با علمی که کی‌روش دارد در جام جهانی شرایط بهتری داشته باشیم، چون مربی باهوشی است و تأثیرگذار. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران در جام جهانی بیفتد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین