اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۱۸۰

لیگ دیر تمام می‌شود و انتظارات بالاست

لیگ دیر تمام می‌شود و انتظارات بالاست
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ترکیب ما در مسابقات قهرمانی آسیا همان ترکیب مسابقات چهار جانبه اصفهان است یعنی تلفیقی از بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان.
۱۴:۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

بامداد امروز سه‌شنبه قرعه‌کشی فوتسال جام ملت‌های آسیا در سال 2018  در چین تایپه برگزار و تیم ملی ایران با تیم‌های چین، میانمار و عراق هم‌گروه شد.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این قرعه‌کشی، گفت: تیم ما در گروه خوبی قرار گرفته البته نمی‌توان گفت این گروه ساده است به این دلیل که تیم‌های آسیایی در فوتسال پیشرفت خوبی در  سال‌های اخیر داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: اگر به گروه‌بندی نگاهی کنیم می‌بینیم که تیم ملی همیشه با چین در یک گروه بوده و بازی‌های خوبی هم برگزار کرده و در رابطه با تیم ملی عراق هم باید بگویم که این تیم چند سالی است که در فوتسال پیشرفت خوبی داشته است اگر نگاهی به تیم میانمار کنیم نمی‌توان گفت این تیم ضعیف است به این دلیل که اکثراً مربیان تیم ملی میانمار ایرانی بودند و قطعاً باید این تیم خوب باشد. 

 سرمربی تیم ملی در ادامه تصریح کرد: مشکلی که ما داریم این است که همه از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند  و مشکل دیگر این است که لیگ ما دیر تمام می‌شود و امیدوارم که تا پایان لیگ بازیکنان تیم ملی مصدوم نشوند.

وی در پاسخ به سؤالی که ترکیب مدنظر شما برای مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه چگونه است، گفت: ترکیب ما همان ترکیبی است که در مسابقات چهارجانبه اصفهان بازی کردیم، در این ترکیب از بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان استفاده می‌شود. البته نظر من و کادر فنی دعوت از 25 نفر است و باید تا پایان لیگ صبر کنیم که اگر بازیکن بااستعدادی بود بتوانیم آن را به تیم ملی دعوت کنیم. 

سرمربی تیم ملی در پایان در مورد مراسمی که قرار است امروز بابت رونمایی از کف‌پوش سالن تمرینات تیم ملی برگزار شود، گفت: اتفاقاً این یکی از حرکت‌های خوب فدراسیون فوتبال است و به این کفپوش در تمرینات تیم ملی نیاز بود،  این موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک بسیار کند. البته من در حال حاضر در بندرعباس به عنوان مدرس AFC  هستم. برای یک دوره کلاس مربی‌گری A آسیا که از دیروز در بندر عباس برگزار شده حضور دارم و سعی می کنم در مراسم امروز شرکت کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین