اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۱۰

اقدام آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از پیش شکست خورده است

اقدام آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از پیش شکست خورده است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ترامپ می خواهد با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، اذهان را از گرفتاری های داخلی آمریکا منحرف کند و به سمت خارج از آن بکشاند و این طرح یک طرح از پیش شکست خورده است.
۱۱:۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

آیت الله حسن ممدوحی در گفت وگویی در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به شهر قدس، اظهار کرد: مسلمانان باید بر ضد این اقدام عمل کنند و در مقابل آن بایستند چون اگر مقاومت نکنند دشمنان کم کم تمامی امتیازات مسلمانان را از آنها می گیرند و نمی شود در برابر چنین چیزی سکوت کرد.

وی افزود: عربستان سعودی و سایر کشورهای ارتجاعی منطقه کمک حال آمریکا هستند و مسلما اختیار آنها به دست خودشان نیست و نوکری آمریکا را می کنند و از آنان نیز توقعی نمی رود اما همه مسلمانان اعم از مردم فلسطین، لبنان، سوریه و نیز مسیحیان باید درباره این اقدام واکنش داشته باشند.

این مدرس حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسیحیان نیز معتقدند که در شهر قدس آثاری از حضرت عیسی (ع) و حضرت ابراهیم (ع) وجود دارد و این شهر مورد توجه سه مذهب یهود، اسلام و مسیحیت است اما باید بدانیم که یهودیت با صهیونیسم متفاوت است و صهیونیست ها، یهودی نیستند.

ممدوحی با تاکید بر اینکه این اقدام دولت آمریکا یک اقدام از پیش شکست خورده است، تاکید کرد: ترامپ می خواهد با چنین اقداماتی اذهان را از گرفتاری های داخلی آمریکا منحرف کند و به سمت خارج از آن بکشاند.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین