اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۱
در مورد تمدید قرارداد سربازهای تراکتور چیزی نمی‌دانم
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی از اینکه فشار از روی مهاجمان این تیم برداشته شده است، ابراز خرسندی کرد.
۱۰:۵۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در مورد برتری تراکتورسازی مقابل سایپا  گفت: خدا را شکر که برای دومین‌بار پیاپی به پیروزی رسیدیم. قطعاً دو پیروزی اخیر اعتمادبه‌نفس را به تیم ما برمی‌گرداند. ما الان حرفه‌ای بازی می‌کنیم و یک‌دل‌تر شده‌ایم. به‌نظر من شکست دادن سایپا اتفاق مهمی بود، آنها واقعا تیم خوبی دارند، ولی خدا را شکر که توانستیم در تبریز سه امتیاز را بگیریم.

وی درخصوص دو گلی که بختیار رحمانی و یونس حمزه به‌ثمر رساندند، گفت: خوشحالم که فشار از بازیکنان تهاجمی تراکتورسازی برداشته شد. من به آنها بابت گل‌هایی که به‌ثمر رساندند تبریک می‌گویم و امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز به تیم ما کمک کنند. ما واقعا بازیکنان خوبی داریم و حتی آنهایی که روی نیمکت می‌نشینند، شایستگی بالایی دارند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: ما فعلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و صحبت کردن در این مورد زود است. فعلا دنبال این هستیم تا امتیازها را کسب کنیم و رفته رفته به صدر جدول نزدیک شویم.

عشوری راجع به موضوع مذاکره مسىولان تراکتورسازی با بازیکنان سرباز این تیم برای تمدید قرارداد، گفت: من چیزی در این زمینه نمی‌دانم و صحبتی هم در این زمینه با من نشده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین