اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۶۱

ماندن آقایی در تراکتورسازی در گروی جلسه‌ای مهم

ماندن هافبک سرباز تیم گسترش‌فولاد در تراکتورسازی در گروی جلسه‌ای مهم است که هفته آینده برگزار خواهد شد.
۱۰:۳۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-گفته می‌شد خدمت سربازی سعید آقایی به پایان رسیده و از همین‌ رو مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای اینکه باز هم از این بازیکن استفاده کنند برای او اضافه خدمت رد کرده‌اند. در صورت اتمام خدمت آقایی، این بازیکن باید به گسترش‌فولاد بازگردد، اما هنوز یک ماه از خدمت سربازی‌اش باقی مانده و تاریخ پایان خدمت او اواخر آبان‌ماه است.

باشگاه گسترش‌فولاد در اطلاعیه‌ای که صادر کرده بود، با حضور سعید آقایی و سامان نریمان‌جهان در تراکتورسازی تا پایان فصل موافت کرد. البته این موافقت برای ماندن نریمان‌جهان و آقایی کافی نبود و این مهم در شرایطی رقم می‌خورد که موافقت این دو بازیکن را هم به همراه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه تراکتورسازی برای حفظ نریمان‌جهان مشکلی ندارد، اما برای اینکه بتواند از سعید آقایی هم در ادامه فصل بهره ببرد نیاز به برگزاری جلسه دیگری با مسئولان گسترش‌فولاد دارند. گویا مسئولان باشگاه گسترش‌فولاد برای ماندن آقایی در تراکتورسازی باید این بازیکن را راضی کنند و رضایت آقایی باید در جلسه‌ای بین طرفین جلب شود. مسئولان تراکتورسازی هم برای اینکه از شرایط با خبر شوند، هفته آینده با مسئولان گسترش‌فولاد جلسه خواهند داشت تا در این خصوص بحث و گفت‌وگو کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین