اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۵
پس از قرارگرفتن انگلیس در رده دوم جدول بازی جوانمردانه یوفا، حالا وستهم به عنوان تیم بعد از لیورپول در جدول رده بندی بازی جوانمردانه جزیره، شانس گرفتن یک سهمیه اضافه شده لیگ برتر در لیگ اروپا را دارد.
۱۷:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- یوفا، تایید کرد که هلند، جمهوری ایرلند و انگلیس، به دلیل قرار گرفتن در رده های اول جدول بازی جوانمردانه، یک سهمیه اضافه در مرحله اول مقدماتی لیگ اروپا دریافت خواهند کرد. لیورپول در حال حاضر در جدول بازی جوانمردانه لیگ برتر در رده اول است اما به نظر می رسد با قرارگرفتن در رده پنجم، سهمیه لیگ اروپا را دریافت کند پس این شانس به وستهم خواهد رسید.

قبل از این اعلام، در این مورد از سم آلردایس، مربی وستهم سوال شده بود که او در جواب گفت:

در این شکی نیست که شما باید از بودن در اروپا لذت ببرید. این یک تجربه عالی برای همه است. 

 وستهم در حال حاضر با 281.25 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بازی جوانمردانه انگلیس است و تیم سوم اورتون با 278.25 امتیاز است. با توجه به این که وستهم در رده نهم و اورتون یازدهم است، هیچکدام از آن ها نمی توانند به طور مستقیم به اروپا بروند. حتی اگر استون ویلا آرسنال را در فینال جام حذفی شکست دهد و تا تیم هفتم جزیره به این جام صعود کنند. 

منچسترسیتی و برنلی در رده های بعدی جدول بازی جوانمردانه هستند و اگر برای وستهم و اورتون اتفاق انظباطی خاصی نیافتد، به نظر نمی رسد برنلی شانس حضور در اروپا را داشته باشد. در بیانیه یوفا آمده است: حتی تیم هایی که در به لیگ های پائین تر سقوط کرده اند نیز می توانند به علت داشتن رفتاری خوب در بازی های داخلی، به لیگ اروپا صعود کنند. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین