اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۳۴۳

بی‌توجهی باشگاه استقلال ادامه داشته باشد از ‌آنها شکایت می‌کنم

بی‌توجهی باشگاه استقلال ادامه داشته باشد از ‌آنها شکایت می‌کنم
بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: فعلا از حضور در تمرینات از سوی باشگاه منع شده‌ام، فعلا سر تمرین نمی‌روم تا کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شود
۱۶:۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی نظری در گفت‌وگویی درخصوص محرومیتش از سوی باشگاه فجرسپاسی مبنی بر حضور در تمرینات بابت درگیری با هواداران  اظهار داشت: من بعد از بازی بی‌احترامی شد، متاسفانه من مادرم را یکسال است که از دست داده‌ام و یکی از هواداران که حتی حالت عادی نداشت به  من بی‌احترامی کرد و بعد از اینکه به مادرم فحاشی کرد از کوره در رفتم و از این قضیه واقعا ناراحت شدم. در صورتی که در این بازی بسیار خوب بازی کردم و حتی کادر فنی و مدیران نیز بابت بازی خوب از من تشکر کردند.شما خودتان را جای من بگذارید، وقتی کسی مادر از دست می‌دهد مطمئنا ناراحتی‌هایی دارد، حتی زمانی که مادر مریض است تمام تلاش را می‌کنی تا او را درمان کنی و به فکر زنده ماندن مادر هستی وقتی کسی به او بی‌احترامی کند ناراحتی می‌شود، هر کس مادر خودش را دوست دارد مطمئنا کار من هم اشتباه بود ولی چه می‌شود کرد. متاسفانه به من بی‌احترامی شد. 

وی در ادامه درخصوص رای کمیته انضباطی باشگاه گفت: فعلا از حضور در تمرینات از سوی باشگاه منع شده‌ام و  سر تمرین نمی‌روم تا کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شود و بعد از صحبت در این رابطه ان‌شاءالله به تیم دوباره باخواهم گشت و با تمام توان برای تیم فجرسپاسی شیراز و مردم خونگرم شیرازی تلاش می‌کنم. 

مهاجم فجرسپاسی شیراز  درخصوص نتایج تیم فجرسپاسی شیراز تا امروز، گفت: خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم، متاسفانه در یک یا دو بازی بدشانس بودیم و نتوانستیم امتیاز کامل را کسب کنیم، برای مثال همین بازی با نساجی مازندران اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم و پنالتی من گل می‌شد مطمئنا شرایط ما در جدول بهتر می‌شد. امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب نفرات جدید تیم شرایط بهتری را بدست بیاورد و با قدرت در رقابت‌های دسته اول ظاهر شود. 

نظری درمورد اینکه چقدر امید داری تا در لیگ دسته اول جزء تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشید،‌اظهار داشت: همه تیم‌هایی که در لیگ یک بازی می‌کنند امیدوار هستند به خاطر همین ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و به خاطر مردم خونگرم فجرسپاسی شیراز با قدرت در نیم فصل دوم حاضر خواهیم شد. 

مهاجم سابق استقلال تهران درخصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال طلب‌ داری یا خیر، گفت: چه کسی از استقلال طلب ندارد؟ 400میلیون از باشگاه استقلال طلب دارم و هنوز راجع به آن صحبت نکردم و حتی از این باشگاه شکایت نکردم ولی خیلی دوست داشتم که یک نفر از باشگاه به من زنگ بزند و راجع به طلبم با من صحبت کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که در استقلال بودم حتی با نظری جویباری صحبت کردم گفتم حداقل مالیات پول من را بدهید و در عوض طلبم را می‌بخشم. ولی متاسفانه نه مالیات را دادند و حتی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بودند که بخاطر همین موضوع مطمئنا شکایت خواهم کرد. واقعا بی‌توجه هستند. هواداران استقلال بدانند اگر مالیات من را باشگاه استقلال آن زمان می‌داد من طلبم را می‌بخشیدم. چطور من حاضر هستم 350 میلیون تومان از حق خودم بگذرم اما باشگاه استقلال مالیات 50 میلیونی من را نداد. هیچوقت نمی‌خواستم این کار را انجام دهم و از باشگاه استقلال شکایت کنم اگر این بی‌توجهی ادامه پیدا کند از استقلال شکایت خواهم کرد. 

وی در پایان درمورد اینکه آیا نیم فصل از فجر جدا خواهی شد یا خیر، گفت: درحال حاضر از تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و فعلا در حال مذاکره هستم، بیش از 90درصد اگر مذاکره من با تیم لیگ برتری به نتیجه برسد مطمئنا دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم و اگر هم به نتیجه نرسید در لیگ دسته اول به کارم ادامه می دهم. با توجه به اینکه از سه تیم پیشنهاد دارم دوست دارم در تیم شهر خودم فجرسپاسی شیراز بازی کنم. فعلا هیچ  چیز قطعی نیست و در حال حاضر دنبال مذاکره هستم. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین