اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۲۵

نیم‌فصل دوم باید باقدرت ادامه دهیم

نیم‌فصل دوم باید باقدرت ادامه دهیم
مهاجم استقلال گفت: پیش از این به دلیل فشاری که وجود داشت با استرس به توپ ضربه می‌زدیم اما خوشبختانه امروز طلسم گلزنی را شکستیم.
۲۰:۲۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی قربانی پس از برتری سه بر صفر استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: نیمه اول خوب بودیم و گل زودهنگامی را به ثمر رساندیم در آغاز نیمه دوم هم گل زدیم اما سپاهان رفته رفته بازی را در اختیار گرفت. خوشبختانه توانستیم گل سوم را هم بزنیم و کار را تمام کنیم. 

وی در مورد اینکه چرا مهاجمان استقلال کم گل می‌زنند و امروز هم شهباززاده به دلیل نبودن در ترکیب قهر کرد عنوان کرد: درست است که مهاجم فقط باید گل بزند اما وقتی تیم گل نمی‌زند باید تمامی شرایط بررسی شود. خوشبختانه امروز در گلزنی خوب بودیم و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند. 

مهاجم استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد فشار زیادی هم روی بازیکنان وجود دارد،‌گفت: از ابتدای فصل استرس داشتیم و وقتی توپ به ما می‌رسید با استرس ضربه می‌زدیم اما خوشبختانه امروز گلزنی کردم و طلسم را شکاندیم. 

قربانی در مورد اینکه نیم فصل دوم را چطور ارزیابی می‌کنید،‌گفت: در این دو هفته که  فرصت وجود دارد باید هم از لحاظ بدنی و هم تاکتیکی کار کنیم و با قدرت ادامه دهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین