اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۲

چشمی: بازی برابر استقلال خوزستان و سپاهان ۶ امتیازی است

هافبک میانی استقلال می‌گوید دیدار تیمش با استقلال خوزستان و سپاهان شش امتیازی است.
۱۵:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روزبه چشمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با استقلال خوزستان گفت: در روزهای گذشته با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم به لحاظ فنی و تاکتیکی در وضعیت ایده‌آلی قرار داریم. خوشبختانه همچنان در صدر جدول قرار داریم و باید این وضعیت را حفظ کنیم.

او در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند که با توجه به سرعتی بودن استقلال خوزستان، این تیم می‌تواند خطرساز باشد، گفت: در این که استقلال خوزستان تیم خوبی است، شکی وجود ندارد اما این حرف و حدیث‌ها که استقلال برابر تیم‌های سرعتی به مشکل می‌خورد پایه و اساسی ندارد و در بازی با راه‌آهن این مسئله را عده‌ای مطرح کردند. در بازی با پدیده هم این تیم دو بازیکن سرعتی در کناره‌ها داشت ولی دیدید نتوانست از آنها استفاده چندانی کند و گلی که خوردیم هم کاملا بی‌ربط به سرعتی بودن یا نبودن بازیکنان آنها بود. حالا هم ما آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم و تردید نکنید که می‌رویم تا با پیروزی از میدان خارج شویم و به این شایعات پایان دهیم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این بحث که بازی‌های سخت استقلال آغاز شده موافق است یا نه، بیان کرد: اصلا فکر نمی‌کنم که بازی آسانی در لیگ داشته باشیم که چند بازی رو به رو سخت‌تر باشند. البته قبول دارم که از هفته بعد حریفانمان اسم و رسم‌دارتر هستند و حساسیت مصاف با آنها بالاست. مثلا همین بازی با استقلال خوزستان و سپاهان عملا شش امتیازی است و در صورتی که بتوانیم آنها را ببریم با خیال راحت در صدر جدول می‌مانیم.

چشمی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد به این سرعت در ترکیب استقلال جا شود، گفت: واقعا تلاش زیادی کردم تا به این جا رسیدم. روزی که به استقلال می‌خواستم بیایم، هواداران استقلال خیلی به من کمک کردند و با کمک آنها و نظر مثبت کادر فنی توانستم به موقعیت فعلی برسم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و به قهرمانی در لیگ برتر منتج شود.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین