اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۱۴

کاله مستحق شکست نبود

کاله مستحق شکست نبود
سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: پیکان یکی از قدرت‌های والیبال ایران است و با این وجود کاله در این بازی مستحق شکست نبود.
۲۰:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

بهروز عطایی پس از شکست سه بر دوی تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: پیکان یکی از قدرت های والیبال ایران است. البته مطمئن بودیم که بازی پرفشاری در پیش خواهیم داشت. تجربه پیکانی‌ها و جوانی بازیکنان ما کمک کرد که بازی خوبی از آب در بیاید اما کم تجربگی بازیکنان ما و سهل گرفتن بخشی از بازی به خصوص در ست سوم، باعث شد در این ست با وجود اینکه از حریف پیش بودیم شکست بخوریم.

وی ادامه داد: مستحق شکست نبودیم چون والیبال با کیفیتی بازی کردیم و در جریان بازی، با ثبات تر از حریف بودیم. سه ست بازی را ما مسلط بر بازی بودیم و دو ست پیکانی ها اما یکی از سه ستی که بر بازی مسلط بودیم را هم به حریف واگذار کردیم.

عطایی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: داوری تا شروع ست پنجم عالی و کم اشتباه بود اما در ست پنجم داور دو اشتباه داشت که فیلم آنها هم موجود است و می توانم به خود او نشان دهم. در یکی از این دو صحنه داور خط و دوم چیزی اعلام نکردند بلکه داور اول، خودسر تصمیم گرفت که امتیاز را به پیکان بدهد درحالی به آنتن دور از خودش مسلط نبود. داور در ست پنجم تاثیرگذار اشتباه کرد و شاید اگر این دو امتیاز به تیم ما داده می شد، روند بازی تغییر می کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین