اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۰۵
جلوی پیشرفت بازیکنان‌مان را نمی‌گیریم

تارتار: جایگاه نفت در جدول کاذب است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: جایگاه نفت کاذب است اما مطمئنا در هفته‌های آینده به جایگاه‌ اصلی خود می‌رسد،
۱۴:۴۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نفت تهران گفت: این دیدار نیز مثل همه بازی‌ها برای ما حساس است. در لیگ ما هنوز مشخص نیست که کدام تیم سقوط می‌کند، بنابراین امسال همه بازی‌ها حساس و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: جایگاه چهاردهمی نفت در جدول کاذب است اما مطمئنا در هفته‌های آینده به جایگاه‌ اصلی خود می‌رسد، به هر حال ما هم تیم راه‌آهن یزدان هستیم و در دو بازی اخیر خود موفق شدیم 8 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کردیم که 2 گل آن به خاطر اشتباهات داوری بود.

تارتار اظهار داشت: اشتباه داوری همیشه سهوی است و هیچ وقت عمدی در کار داوران نیست. ما در بازی فردا به دنبال 3 امتیاز هستیم و اگر بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم خودمان را از تیم‌های پایین جدول جدا کرده و در جایگاهی قرار خواهیم گرفت که می‌توانیم حتی امیدوار به کسب سهمیه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با ابراز امیدواری در اینکه اشتباهات داوری در لیگ ایران به حداقل‌ برسد، گفت: متاسفانه ما در بازی با استقلال خیلی بدشانسی آوردیم و داور اشتباهاتی داشت که خیلی به ضرر ما تمام شد. فقط امیدوار هستیم اشتباهات داوری در نتایج تاثیرگذار نباشد.

تارتار در واکنش به این مسئله که دیدار فصل پیش صبا و نفت تهران به جنجال کشیده و او از روی نیمکت صبا اخراج شد، خاطرنشان کرد: در آن بازی نتیجه پایانی کاملا برعکس شد، در حالی که ما می‌توانستیم بازی را ببریم، به اعتقاد کارشناسان داور یک پنالتی به سود ما نگرفت و یک پنالتی به اشتباه برای نفت اعلام کرد. خیلی نمی‌خواهم به آن مسابقه بپردازم، بار دیگر تاکید می‌کنم ما امیدوار هستیم در بازی فردا و بازی‌های آینده داور اشتباهاتی نکند که خدای نکرده یک تیم از آن سود ببرد و تیم دیگر قربانی شود.

وی در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاده که راه‌آهن علاوه بر نتایج خوب، بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد، گفت: این مسئله به کار بازیکنان برمی‌گردد، چه بازیکنان جوان و چه باتجربه ما در اختیار کادر مدیریتی و فنی هستند و باعث شده با جان و دل بازی کنند. وقتی باشگاه برای ایران‌نژاد آن کار را انجام می‌دهد که جای تقدیر دارد، یعنی اهمیت دادن به بازیکن، این مسئله باعث می‌شود بازیکن هم با همه وجودش بازی کند.

سرمربی تیم راه‌آهن ادامه داد: ما باید به این روند ادامه دهیم و وظیفه‌مان سنگین شده است. همه باشگاه‌ها این نگاه را به راه‌آهن دارند و این موضوع مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

تارتار در پاسخ به این سوال که میلاد محمدی در ابتدای فصل از اشتروم گراتس اتریش پیشنهاد داشت و اگر بار دیگر چنین پیشنهادی برسد با جدایی این بازیکن موافقت می‌کند یا نه، گفت: برخی مسائل به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. در وهله اول بحث تیم را داریم و اگر شرایطی وجود داشته باشد که تیم لطمه نبیند جلوی پیشرفت بازیکنان را نمی‌گیریم.

وی در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: ما محروم نداریم و تنها مصدوم ما محسن ایران‌نژاد است و امیدواریم زودتر به مسابقات بازگردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین