اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۹۹
می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

کیانی: امیدوارم شکست مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی را جبران کنیم

هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز تأکید کرد که تیمش در اصفهان به دنبال شکست دادن ذوب‌آهن است.
۱۲:۴۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص شرایط گسترش فولاد در آستانه دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده بازی با ذوب‌آهن هستیم. امسال چند بار در شرایط مناسب قرار گرفتیم، اما متأسفانه لیگ برتر تعطیل شد. این موضوع به تیم ما و اکثر تیم‌های لیگ برتر ضربه زد و امیدوارم در آینده لیگ به این اندازه تعطیل نشود. تیم خوبی داریم و می‌خواهیم این فصل در لیگ برتر شگفتی‌ساز شویم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم خودمان را به خوبی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن آماده کنیم، افزود: خوشبختانه برای این بازی محروم یا مصدوم نداریم. بازی سختی با ذوب‌آهن درپیش داریم، چون آنها تیم منظمی هستند و از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برند. طبیعتاً ذوب‌آهنی‌ها در زمین خودشان دنبال کسب سه امتیاز هستند، اما بدانند گسترش‌فولاد هم تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست.

هافبک تیم فوتبال گسترش‌فولاد با اشاره به برگزاری دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی هم مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتیم که متأسفانه شکست خوردیم. البته به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و فرصت‌های مناسبی را از دست دادیم. حالا می‌خواهیم در اصفهان نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم شکست در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را جبران کرده و این تیم را در اصفهان شکست بدهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین