اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۷۱
امیدوارم در دیدار فردا شاهد اشتباه داوری نباشیم

تارتار: نفت از لحاظ مهره تیم بهتری نسبت به فصل قبل است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اعتقاد من این است که تیم نفت نسبت به فصل قبل مهره‌های بهتری را در اختیار دارد.
۱۰:۱۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار  در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای دیدار با نفت تهران اظهار داشت: خدا را شکر بعد از برد 5 بر صفری که مقابل استقلال اهواز کسب کردیم روحیه بازیکنان تیم از هر لحاظ خوب است. مهمترین اتفاقی که در این بازی برای ما رخ داد عدم دریافت گل بود که برای من بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: دیدار مقابل استقلال اهواز با هر نتیجه‌ای که بود برای ما تمام شده است و پیروزی 5 بر صفر نباید برای بازیکنان و حتی کادرفنی تیم ایجاد غرور کند، بلکه ما راه بسیار سختی در ادامه لیگ پیش‌رو داریم و باید به روند روبه رشدمان ادامه دهیم.

تارتار با اشاره به تیم نفت، تأکید کرد: نفت کادر فنی فصل قبل خود را تغییر نداده و از این‌رو این تیم با کمترین تغییر تاکتیکی وارد این فصل از بازی‌ها شد. با گذشت هشت هفته از لیگ مربیان تیم‌های تقریباً شناخت کامل از حریفان خود پیدا کرده‌اند و همین مسئله کار هر دو تیم را برای بازی فردا سخت‌تر می‌کند.

سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه تیمش فریب نتایج نفت را در این فصل نمی‌خورد، یادآور شد: نفتی‌ها در این فصل نتایج خوی نگرفته‌اند، اما به عقیده من این تیم در بازی‌های قبل خود از لحاظ نتیجه‌گیری به آنچه استحقاقش را داشته نرسیده است، چرا که نسبت به حریفان خود برتری نسبی داشته است. در هر صورت تیم ما هم شرایط بسیار خوبی دارد و در دو بازی اخیر خود موفق شده هشت گل به ثمر برساند و این نشان می‌دهد راه‌آهن یک تیم هجومی است و قطعاً فردا (سه‌شنبه) برای کسب سه امتیاز به مصاف حریف قدرمان خواهیم رفت. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و فقط امیدواریم در این مسابقه اسیر اتفاقات نشویم.

تارتار در واکنش به این پرسش که دیدار تیمش در فصل قبل مقابل تیم منصوریان جنجالی از آب درآمد، عنوان کرد: در آن مسابقه اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بود و کارشناسان داوری این مسئله را تأیید کردند. در بازی فصل قبل صبا و نفت حق ما بود که پیروز شویم، اما داور نه تنها پنالتی مسلم ما را نگرفت بلکه برای حریف هم به اشتباه اعلام پنالتی کرد تا من مجبور شوم اعتراض کنم و داور هم اخراجم کرد. با تمام احترامی که برای داوران قائلم امیدوارم در بازی فردا شاهد یک قضاوت خوب از سوی داور مسابقه باشیم و خدای نکرده اشتباه داوری باعث متضرر شدن یک تیم نشود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم نفت نسبت به فصل پیش ضعیف‌تر شده است، گفت: من چنین اعتقادی ندارم به این خاطر که این تیم در فصل نقل‌وانتقالات نفرات خیلی خوبی را به خدمت گرفت و هم‌اکنون از لحاظ مهره بهتر از فصل پیش است. مطمئن باشید نفت برای جبران نتایج بد خود در دیدارهای قبل به مصاف ما می‌آید و پیش‌بینی می‌کنم  فردا یک بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشیم.

تارتار در پایان در خصوص حضور مدافع یونانی در تمرینات تیمش نیز تصریح کرد: روز دوشنبه (روز گذشته) یک مدافع یونانی در تمرین تیم ما حاضر شد که از نظر فنی مورد تأیید من قرار نگرفت. لازم است عنوان کنم که ما به این دلیل دنبال جذب مدافع هستیم که در این پست به خاطر از دست دادن محسن ایران‌نژاد با کمبود بازیکن مواجه هستیم. با توجه به اینکه در ادامه فصل بازی‌ها فشرده‌تر می‌شود نیاز است که در پست دفاع یک جایگزین برای ایران‌نژاد پیدا کنیم تا به مشکل نخوریم. البته باید بگویم مدافعان جوان ما در بازی با استقلال اهواز عملکرد خوبی داشتند و تا حد زیادی اعتماد مرا جلب کردند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین