اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۷۰
می‌خواهیم شکست در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را جبران کنیم
هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد اگر تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته به خاطر فراز کمالوند بوده است.
۱۰:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-داریوش شجاعیان در مورد دیدار روز چهارشنبه گسترش فولاد - ذوب‌آهن در چارچوب هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در چند روز گذشته انجام داده‌ایم و آماده بازی با ذوب‌آهن هستیم. چند هفته پیش در چارچوب جام حذفی با ذوب‌آهن بازی کردیم که توپ و میدان کاملاً در اختیار ما بود، اما با یک گل شکست خوردیم. حالا می‌خواهیم آن شکست را جبران کرده به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص شرایط گسترش فولاد تبریز در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی در جدول داریم و می‌توانیم بهتر از این هم عمل کنیم. تیم ما آنقدر خوب است که استحقاق آن را دارد بین بالانشینان جدول باشد.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره عملکرد خودش در این فصل هم گفت: به گفته کارشناسان عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشته‌ام که این عملکرد هم به خاطر فراز کمالوند است. اگر کمالوند نبود نمی‌توانستم چنین عملکردی داشته باشم.

شجاعیان تصریح کرد: خوشبختانه کمالوند به فوتبال هجومی علاقه دارد و همین مسئله باعث شده تا بتوانم برای گسترش فولاد خوب گلزنی کنم. هر چقدر به دروازه‌ نزدیک‌تر باشم بیشتر می‌توانم برای گسترش فولاد گلزنی کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین