اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۵۴۸

برزگر: فدراسیون کشتی نمی تواند درباره سیاست های کلی نظام تصمیم گیری کند

برزگر: فدراسیون کشتی نمی تواند درباره سیاست های کلی نظام تصمیم گیری کند
پیشکسوت کشتی گفت: فدراسیون کشتی در جایگاهی قرار ندارد که بتواند در مورد سیاست های کلی نظام و کشور در زمینه پرونده علیرضا کریمی در اتحادیه جهانی، تصمیم گیری کند.
۰۶:۳۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

منصور برزگر در گفت وگویی درباره ماجرای کریمی و اتحادیه جهانی کشتی درخصوص باخت تعمدی مقابل حریف روس در مسابقات امیدهای جهان گفت: فدراسیون کشتی این روزها به دلیل موضوع شکست کریمی در رقابت های جهانی لهستان مقابل حریف روس به کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی کشتی فراخوانده شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فعلا با توجه به رایزنی های مناسب رسول خادم بعنوان عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی موضوع به کمیته انضباطی و حقوقی این اتحادیه ارجاع شده است. تا جایی که می دانم تاکنون بحث لغو میزبانی ایران و موارد دیگر منتفی است و امیدوارم با ادامه این روند مشکل به حداقل برسد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی در جایگاهی قرار ندارد که بتواند در مسائل کلان این چنینی و درباره سیاست های کلی نظام و کشور در زمینه پرونده علی رضا کریمی در اتحادیه جهانی، تصمیم گیری کند. وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطانی فر، بعنوان نماینده دولت در ورزش باید در این زمینه در کنار کشتی باشند و در این زمینه با نهادهای بالادستی مذاکره کنند.

برزگر گفت: رسول خادم باید در جلسه کمیته های حقوقی و انضباطی اتحادیه جهانی و در نهایت نشست هیأت رئیسه باید موضعی داشته باشد و بدیهی است که وی به دلیل فشارهای کمیته بین المللی المپیک و روشن بودن ابعاد بین المللی، نمی تواند اظهار نظر رسمی داشته باشد. امید می رود کشتی ایران بتواند به سلامت از این بحران رد شود زیرا قطعا در صورت حل نشدن درست این موضوع، احتمالا پای بقیه ورزش های ایران نیز به این قضیه باز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین