اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۲۳
رئال فنی‌ترین تیمم بوده است

آنچلوتی: وفاداری‌ام را میان رئال و PSG تقسیم کرده‌ام

سرمربی پیشین تیم‌های رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید در شب جدال رودرروی شاگردان قدیمی‌اش طرفدار همه آنها خواهد بود.
۱۱:۱۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه پارک‌دوپر‌نس برابر هم قرار می‌گیرند، دو تیمی که زمانی کارلو آنچلوتی هدایت‌شان را بر عهده داشت و حالا او به عنوان یک مربی بیکار نظاره‌گر نبردشان خواهد بود و از هر دوی آنها حمایت خواهد کرد.

آنچلوتی با یادآوری دوران مربیگری‌اش در رئال و PSG به شبکه RTL گفت: مربیگری در رئال‌مادرید به اندازه هدایت پاری‌سن‌ژرمن سخت بود. برای این بازی من وفاداری‌ام را میان دو تیم تقسیم کرده‌ام. این بازی برای PSG یک بازی بسیار مهم است.

آنچوتی در پاسخ به این سؤال که در میان تیم‌های تحت هدایتش کدام تیم‌ توانایی‌های بیشتری داشته است، اظهار داشت: از نظر قابلیت‌های فنی، رئال‌مادرید بهترین تیمی بوده که هدایتش را برعهده داشته‌ام. از نظر داشتن بهترین نگرش و رویکرد فوتبالی اما میلان بهترین تیم من بوده است.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید که چهارشنبه شب به پایتخت کشورش برمی‌گردد، سوژه دیگری بود که کارلتو به آن اشاره داشت. او درباره انتقاداتی که از او صورت می‌گیرد، گفت: دلیل این موضوع را درک نمی‌کنم. در رئال مادرید او بهترین بازیکنی است می‌تواند در کنار رونالدو و بیل بازی کند. او در دنیا در پستی که بازی می‌کند بهترین است.
کارلتو درباره وضعیت رختکن رئال‌مادرید نیز عنوان کرد: اگر شما با بازیکنان‌تان رابطه خوبی داشته باشید، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها هم به شما ایده‌هایی کارساز برای شیوه بازی تیم ارائه می‌کنند.

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن در پایان به وضعیت این تیم اشاره‌ای داشت و درباره شانس قهرمانی آن در لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: این تیم می‌تواند برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بجنگد. در این تیم زلاتان ابراهیموویچ توانسته است ذهنیت و رویکرد بازیکنان را تغییر دهد. ضمن اینکه این تیم آنخل دی‌ماریا را هم خریده که بازیکنی فوق‌العاده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین