اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۰۹۷

از روز اول هم برای قهرمانی وارد مسابقات نشدیم

از روز اول هم برای قهرمانی وارد مسابقات نشدیم
سرمربی پارس جنوبی گفت:هر تیمی که روی این چمن بازی کرده نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان دهد. نتیجه مساوی هم به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد.
۱۷:۵۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل نفت تهران اظهار داشت:  بازی کیفیت بالایی نداشت و زمین تختی فشار زیادی روی تیم‌ها و بازیکنان می‌آورد.هر تیمی که روی این چمن بازی کرده نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان دهد. نتیجه مساوی هم به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد.

تارتار ادامه داد: ما یک مقدار در این مسابقه بدشانس بودیم ۵-۶ بازیکن خود را نداشتم و محرومیت میثم تیموری هم تأثیر گذاشت باید بیشتر کار کنیم یکی از تیم‌هایی هستیم که خوب گل می‌زدیم اما امروز نیروهای تهاجمی ما نبودند و چمن هم تأثیر گذاشته بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: ما در خط حمله مشکل نداریم مهاجمان ما خوب عمل کردند. اما برای نیم‌فصل دوم بررسی می‌کنیم اگر مشکلی بود اصلاح خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی را برد و آیا شما به قهرمانی امیدوارید یا خیر، گفت: ما از روز اول هم برای قهرمانی وارد مسابقات نشدیم دور از ذهن است که بگوییم مدعی قهرمانی هستیم اما تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌ایم و دوم جدول هستیم. از سوی دیگر هزینه تیم ما قابل مقایسه با استقلال و پرسپولیس نیست. با این حال دوست داریم بالای جدول باشیم  و برای آن تلاش می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه به قضاوت داور متعرض بود، گفت: داور مسابقه قضاوت بدی نداشت اما در نیمه اول یک مقدار سوت‌های بی‌مورد زد اما نیمه دوم بهتر بود.

تارتار با با تشکر از هواداران تیمش گفت: هر وقت آنها را در ورزشگاه می‌بینیم باعث دلگرمی‌مان می‌شوند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین