اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۹۷
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق سوشا نیست که این همه او را محروم کنند چرا که سوشا مکانی بازیکن آرامی است.
۱۵:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ایمان صادقی در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با سیاه جامگان گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است اما باید بگویم که تعطیلی‌های لیگ به ضرر تیم ماست. ما تراکتورسازی را بردیم اما لیگ ۲۰ روز تعطیل شد و این مسئله ما را دچار اخلال کرد چرا که ۴ ملی پوش ما با ما نبودند و از طرفی دیگر هماهنگی بین بازیکنان نیازبه زمان داشت و فکر می‌کنم با یکی دو بازی بازیکنان باز هم به شرایط خوب برسند.

وی ادامه داد: همه دیدند که صبا چقدر دفاعی بازی می‌کرد اما با این شرایط ما باز هم مساوی کردیم آن هم در حالی که برای اولین بار بدون کاپیتان نوروزی وارد زمین شدیم و می‌خواستیم برنده شویم تا سه امتیاز را به مرحوم نوروزی تقدیم کنیم که البته شرمنده هواداران شدیم اما باید بگویم که بازیکنان همه تلاششان را کردند تا برنده این بازی باشیم. برخی بازیکنان آنقدر دویدند که عضله‌های دوقلوی پایشان گرفته بود. با این همه از بازی بعد بردهای پرسپولیس آغاز می‌شود تا روح مرحوم نوروزی را هم شاد کنیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره دیدار این هفته این تیم مقابل سیاه جامگان در مشهد اظهار داشت: ما آمادگی لازم را برای این بازی داریم چرا که با برانکو تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و از شرایط بدنی خوبی هم بهره می‌بریم. اعتقاد دارم سیاه جامگان نمی‌توانند حریف سرسختی برای ما باشند. چرا که ما پرسپولیس هستیم و بزرگترین تیم ایرانیم.

وی درباره محرومیت سوشا مکانی از یک بازی و اینکه به احتمال فراوان او در بازی با سیاه جامگان دروازه‌بان پرسپولیس خواهد شد گفت: به نظر من این حق سوشا نیست که این همه او را محروم کنند. سوشا بازیکن آرامی است و من واقعا فکر نمی‌کردم که او دوباره محروم شود. با این همه اگر برانکو صلاح بداند و من بازی کنم حتما بهترین عملکرد را از خودم نشان می‌دهم. در آن سه بازی اول که من در پرسپولیس بازی کردم شرایط خوبی نداشتم اما مطمئن باشید از این به بعد خودم را خوب نشان می‌دهم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: در سه بازی اول بازیکنان جدید هنوز با تیم کاملا هماهنگ نشده بودند اما الان همه بازیکنان با هم هماهنگ هستند و قطعا شرایط ما بهتر از اول فصل است و مطمئن باشید اگر من در این بازی به میدان بروم بهترین عملکرد را از خودم نشان می‌دهم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین