اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۹۱۰

استقبال کم هواداران تبریزی از بازی گسترش فولاد

استقبال کم هواداران تبریزی از بازی گسترش فولاد
هواداران تبریزی از بازی های گسترش فولاد استقبال زیادی نمی کنند و امروز هم تعداد کمی به ورزشگاه رفتند.
۱۶:۳۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سایپا در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برابر هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود گسترش فولاد تبریز خاتمه پیدا کرد. 

آندرانیک تیموریان بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم گسترش فولاد قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را بر دست بست. بازوبند کاپیتانی در چند بازی اخیر به اسماعیل فرهادی رسیده بود که کمترین بازی در این تیم را داشت.

* سامان نریمان جهان بعد از 2 فصل موفق به هت تریک شد. وی در فصلی که در تراکتورسازی حضور داشت آخرین هت‌تریک خود را برابر استقلال تهران کرده بود.

* همانند اکثر بازی‌های گسترش فولاد استقبالی خوبی از این بازی نشده بود تماشاگر اندکی در ورزشگاه حضور داشت.

* ادسون انریکه، مدافع تیم گسترش فولاد که مدت زیادی به دلیل مصدومیت در کنار زمین مشغول مداوا بود، در حالی که به نظر می‌رسید تعویض خواهد شد این اتفاق رخ نداد و به بازی برگشت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای دقایقی تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.

*یکی از صحنه های عجیب بازی ضربه پشت 18 قدم برای تیم گسترش فولاد بود که دو بازیکن تیم میزبان به صورت همزمان به سمت توپ یورش برده و بعد از برخورد به هم نقش بر زمین شدند.

* این دومین پیروزی تیم گسترش فولاد تبریز برابر سایپا بود. در سابقه بازی‌های دو تیم 3 بار سایپا به برتری دست یافته و 4 بازی نیز مساوی شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین