اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۶۵
یک روی فوتبال نتیجه نگرفتن است

مبعلی: آینده نفت نگران‌کننده نیست

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: آینده تیم ما نگران‌کننده نیست و قطعاً شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
۱۱:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ایمان مبعلی در خصوص نتایج ضعیف نفت در لیگ امسال گفت: در فوتبال همیشه ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد و یک روی فوتبال، نتیجه نگرفتن است. طبیعی است که وقتی ما نتیجه نمی‌گیریم ناراحت می‌شویم، اما هیچ‌وقت امیدمان را از دست نمی‌دهیم. نفت قطعاً به لیگ برمی‌گردد و قرار نیست این نتایج تا آخر ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نفت با چنین شرایطی مواجه شده است، گفت: امسال تیم بدشانسی بوده‌ایم. این درست است که در بعضی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتیم، ولی در بعضی از مسابقات باید برنده می‌شدیم که متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم. البته باید بگویم که آینده نفت نگران‌کننده نیست و ما قطعاً شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

هافبک بازیساز نفت تأکید کرد: وقتی لیگ شروع شد تمرکز زیادی روی بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم که متأسفانه نتوانستیم این تیم را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنیم. بعد از آن تیم ما از لحاظ روحی کمی دچار مشکل شد، ولی الان شرایط تیم بهتر شده است. با این بازیکنان پتانسیل بالایی داریم که در آینده نتایج خوبی بگیریم و نگران نیستیم.

مبعلی راجع به وضعیت خود خاطرنشان کرد: دوری از فوتبال واقعاً سخت است. من احتمالاً هفته آینده به تمرینات گروهی نفت اضافه می‌شوم. امیدوارم که خیلی زود بتوانم نفت را در بازی‌های لیگ برتر همراهی کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین